Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів
Ескіз недоступний
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню та розробленню моделі управління освітнім середовищем
професійного розвитку вчителів. Визначено, що цей процес є складною ієрархічною системою, в межах якої реалізується певна множина динамічних процесів. Тому для його відтворення доцільно застосовувати моделювання. Здійснено теоретичний аналіз, який дав змогу виявити структурні компоненти моделі (стратегічна спрямованість, системність управління, організація діяльності, якість діяльності), а також відобразити суттєві
зв’язки між ними.
Опис
Ключові слова
моделювання, модель, освітнє середовище, управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів