Креативний маркетинг: методичні рекомендації до виконання практичних та самостійних робіт для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» галузі знань D Бізнес, адміністрування та право спеціальності D5 Маркетинг, освітньої програми «Маркетинг»
Ескіз недоступний
Дата
2025
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса
Анотація
У методичній розробці наведено методичні рекомендації щодо виконання практичних робіт, зокрема, теоретичні питання, що будуть обговорюватися на практичних заняттях, завдання та рекомендації з їх розв’язання, тестові завдання тощо. Розробка містить поради щодо виконання самостійної роботи, а саме, написання бізнес-плану. Методи контролю знань і критерії оцінювання вмінь здобувачів складено відповідно до силабусу дисципліни.
Наприкінці методичних рекомендацій наведено список літератури для самостійного опрацювання.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Креативний маркетинг: методичні рекомендації до виконання практичних та самостійних робіт для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» галузі знань D Бізнес, адміністрування та право спеціальності D5 Маркетинг, освітньої програми «Маркетинг» / уклад. Н. Ю. Буга. Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2025. 56 с.