EXPERIENCE OF USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING
Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.
Анотація
У статті розглядається використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчанні
іноземних мов,їх переваги та недоліки. ІКТ охоплює набір технологічних інструментів та ресурсів, які використовуються для спілкування, створення, розповсюдження, зберігання їх інформації і управління нею.
Сьогодні існує багато можливостей для використання ІКТ на заняттях іноземних мов: мультимедійні
підручники та електронні словники, освітні програми, граматичні та комунікативні завдання в Інтернеті,
пошук і дослідження в Інтернеті, авторські програми викладачів тощо. Існує необхідність розширення
переліку ресурсів, що допомагають ефективно вивчати мову, ураховування різних ресурсів з точки зору їх
корисності та функціональності. Інформаційно-комунікаційні технології розглядаються з точки зору основних
видів навчальних завдань: фонетики, лексики, читання, аудіювання, говоріння, граматики, комп’ютерних
діагностичних тестів. Беручи до уваги всі позитивні та негативні наслідки використання ІКТ, було зроблено
висновок, що вони ефективні в поєднанні з традиційними методами та сприяють якісному формуванню вмінь
і навичок володіння іноземною мовою. Це інструмент, який допомагає викладачам вдосконалити процес
набуття знань. Важко уявити сучасний навчальний процес без використання нових інформаційно-
комунікаційних технологій та різноманітних комп’ютерних програм. Вони дають можливість самостійно
працювати, оцінювати навички здобувачів освіти, набуті в процесі навчання.
Опис
Стаття у науково-педагогічному журналі Молодь і ринок №4 (190), 2021, с. 125-131
Ключові слова
information and communication technologies (ICT), foreign language teaching, phonetics, vocabulary, reading, listening, speaking, grammar, computer diagnostic tests, the advantages and disadvantages of using ICT