Використання відеоматеріалів на заняттях ІМПС для розвитку навичок професійно орієнтованої дискусії
Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Ужгород: Видавничий дім “Гельветика”
Анотація
Одним з основних завдань на заняттях іноземної мови за
професійним спрямуванням (ІМПС) є розвиток навичок професійно орі-
єнтованої дискусії, адже неможливо уявити конкурентоспроможного
фахівця будь-якої спеціальності без належного знання іноземних мов. Про-
блемами навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення та ви-
користання відео на заняттях англійської мови займалося багато вчених,
однак питання ролі відеоматеріалів на заняттях ІМПС для розвитку на-
вичок професійно орієнтованої дискусії залишається недостатньо дослі-
дженим. Метою статті є розгляд інтерактивного методу використання
відеоматеріалів на заняттях ІМПС як інструменту, який сприяє розвитку
навичок професійно орієнтованої дискусії у майбутніх спеціалістів. Описо-
вий метод з елементами спостереження, узагальнення та інтерпретації
дав можливість описати теоретичний матеріал стосовно досліджуваної будь-якого складного питання, що характеризується гнучкістю засобів ар-
гументації і множинністю вибору. Розвивати навички такого виду дискусії
у студентів ефективно сприяє використання відеоматеріалу на занятті,
адже відео дає змогу студентам краще розуміти фактичну інформацію і
мовні особливості у конкретному контексті. Професійно орієнтована дис-
кусія на основі перегляду відео повинна включати чотири основні етапи:
підготовчий (вибір відеоматеріалу, що відповідає рівню знань студентів
та меті заняття), переддискусію (постановка проблемного запитання
перед студентами), власне дискусію та заключний етап (аналіз дискусії).
Дискусійний метод спонукає студентів до пошуку самостійного вирішен-
ня обговорюваних проблем, формує у них культуру творчого мислення, що
дає можливість підготувати висококваліфікованих фахівців. Подальші до-
слідження вбачаємо в добірці різноманітних видів вправ до перегляду ві-
деоматеріалів, які допоможуть поліпшити розвивати навички професійно
орієнтованої дискусії.
Опис
Стаття у Збірнику наукових праць СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
З ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ. ВИПУСК 1(19). “Ужгородський національний університет”
Факультет іноземної філології. Видавничий дім
“Гельветика”
2021
Ключові слова
професійно орієнтована дискусія, відеоматеріал, студент, іноземна мова за професійним спрямуванням, professionally-oriented discussion, video material, student, Foreign Language for Specific Purposes