Мотивація і ефективність розумової діяльності підлітків за традиційної системи навчання

Ескіз недоступний
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Херсонський державний університет
Анотація
У роботі представлено результати дослідження залежності між мотивами навчання і якостями мислення, такими як гнучкість і самостійність, у підлітків під час рішення задач. Розглянуто динаміку взаємозв'язку між рівнем мотивації і ефективністю розв'язання розумових задач. Проведене дослідження показало наявність взаємозв'язку між навчальною мотивацією та індивідуальними особливостями мислення у підлітків, що підтвердило необхідність змін у традиційній системі навчання математики.
Опис
Ключові слова
мотивація, розумова діяльність, гнучкість і самостійність мислення, розв'язання задач
Бібліографічний опис