Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Міщенко І.Ю."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Використання робочих зошитів під час змішаного навчання у процесі викладання іноземної мови.
    (Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій (ПНДІЕІ), 2024) Левицька Л.Я.; Імбер В.І.; Міщенко І.Ю.; Levitska L. Ya.; Imber V.I.; Mishchenko I. Yu.
    Дослідження присвячене визначенню ролі та ефективності використання робочих зошитів у освітньому процесі при вивченні іноземної мови в умовах змішаного навчання. Описані теоретичні засади застосування робочих зошитів у навчанні; практичне застосування цього методу у освітньому процесі; здійснено аналіз літературних джерел стосовно зазначеної наукової проблематики. Проаналізовано досвід використання робочих зошитів та зазначений позитивний вплив на мотивацію здобувачів та їхні навчальні досягнення. Зазначені переваги та недоліки використання робочих зошитів у процесі змішаного навчання, а також автори надають практичні рекомендації щодо їх використання. Встановлено, що змішане навчання стає все більш популярним методом викладання іноземної мови, зважаючи на умови сьогодення в Україні. Цей метод поєднує в собі традиційні методи навчання з онлайн-активностями. Одним із важливих інструментів, які можна використовувати під час змішаного навчання у процесі викладання дисципліни «Іноземна мова» є робочі зошити. Автори на основі власного досвіду зазначають, що робочі зошити є функціональними та перспективними засобами, які допомагають оптимізувати освітній процес у закладах вищої освіти. Це підкреслює важливість і відмінності цього методу, який дозволяє підтримувати активну участь здобувачів у процесі навчання, стимулювати їхню самостійність та заохочувати рефлексію. Зазначено, що перевагами використання робочих зошитів є можливість самостійно працювати над матеріалом, розвивати різні мовленневі навички, такі як читання, письмо, говоріння та аудіювання; оцінювання знань здобувачів освіти. Таким чином, авторами встановлено, що використання робочих зошитів під час змішаного навчання у процесі викладання іноземної мови є актуальним та може бути корисним для викладачів, педагогів, науково-методичних працівників і здобувачів, які прагнуть до ефективного вивчення іноземних мов.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Комунікативна компетентність у вивченні іноземних мов.
    (Київ: Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Подлевська Н,В.; Шалигіна Н.П.; Бевз О.П.; Міщенко І.Ю.; Костенко Н.І.; Podlevska NeliaVolodymyrivna; Shalyhina Natalia Petrivna; Bevz Olena Pavlivna; Mishchenko IrynaYuriivna; Kostenko Natalia Ivanivna
    Статтю присвячено вивченню іноземних мов у сучасному суспільстві, що дедалі більше стає невід'ємною складовою професійної підготовки фахівців різного профілю та від якості їхньої мовної підготовки багато в чому залежить успішне вирішення питань професійного зростання та розширення контактів із закордонними партнерами. Отже, школа покликана забезпечити певний рівень володіння іноземною мовою, яка могла б дозволити продовжити її вивчення в період вузівської та післявузівської освіти, а також самостійно. Успіх навчання великою мірою залежить від методики роботи викладача іноземної мови, та з його вмінням користуватися різними сучасними методами у тих чи інших рішеннях конкретних освітніх завдань. Мета статті – дослідити, як проходить ознайомлення студентів із основними положеннями сучасної методики викладання іноземних мов; показати зв'язок методики з іншими науками, що є для методики базовими та багато в чому визначають її сучасний зміст та статус серед інших загальноосвітніх та наукових дисциплін; сформувати у студентів вміння оцінювати існуючі концепції навчання іноземних мов; познайомити студентів з прийомами, методами, засобами навчання та сформувати вміння ефективно та творчо застосовувати їх на практиці; дати цілісне уявлення про характер та специфіку професійної діяльності викладача іноземної мови. Внаслідок вивчення курсу методики іноземної мови студенти повинні опанувати: сучасні тенденції у розвитку методики ІМ; зміст та структуру системи навчання іноземних мов; особливості взаємодії методики ІМ з базовими науками; різні прийоми формування та розвитку іншомовних комунікативних умінь; кваліфікаційні вимоги до викладача іноземної мови. Статтю присвячено опису шляхів оволодіння студентами сучасними технологіями навчання іноземних мов; практично застосовувати прийоми та методи навчання іноземної мови.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Підвищення ефективності освітнього процесу в ЗВО шляхом впровадження змішаного навчання.
    (Київ: Видавнича група «Наукові перспективи», 2025) Міщенко І.Ю.; Кондратюк А.Л.; Корж О.Ю.; Mishchenko Iryna Yuriivna; Kondratiuk Alla Leontiivna; Korzh Olena Yuriivna
    Стаття розглядає роль змішаного навчання в підвищенні ефективності освітнього процесу у закладах вищої освіти; аналізуються переваги, недоліки та моделі змішаного навчання. Встановлено, що змішане навчання, поєднуючи традиційні аудиторні заняття з можливос-тями онлайн-середовища, виступає ефективним інструментом для комп-лексного розвитку фахівців. Воно сприяє не лише засвоєнню технічних знань та формуванню професійних навичок (hard skills), але й розвитку соціальних та особистісних якостей (soft skills), таких як комунікабельність, лідерство, вміння працювати в команді, критичне мислення та креативність. Зазначено,що вдала комбінація різних форм навчання сприяє підвищенню якості та ефективності освітнього процесу, забезпечуючи глибше засвоєння матеріалу та розвиток різноманітних навичок.У статті автори здійснюють аналіз ефективності змішаного навчання як засобу подолання актуальних викликів, що стоять перед сучасною освітою та освітнім процесом. Методологіястатті базується на вивченні окремих аспектів змішаного навчання та його впливу на формування конкурентоспроможних фахівців. Ключовими етапами дослідження стали аналіз наукової літератури. Актуальністьобраної теми обумовлена соціально-гуманітарною кризоюв Україні, що розгорнулася на тлі зовнішніх і внутрішніх викликів, спричинених спочатку пандемією, а згодом – повномасштабною війною, розв'язаною російською федерацією у 2022 році.В результаті дослідження автори дійшли до висновку, що важливими критеріями, пов'язаними з навчальними результатами та ефективністю навчання є показники академічної успішності, показники засвоєння знань та формування вмінь, показники активності та залученості здобувачів, показники організації освітнього процесу, задоволеність здобувачів освіти, задоволеність викладачів, адаптивність, достатність ресурсів.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок