Есе як провідний інструмент оцінювання англомовного писемного мовлення здобувачів вищої освіти

Ескіз недоступний
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Estonia: Uhingu Teadus juhatus
Анотація
В межах компетентнісного підходу есе вважається одним з найефективніших інструментів оцінювання сформованих на рівні писемного мовлення знань, умінь та навичок здобувачів освіти у процесі навчання за програмами бакалавріату, магістратури та аспірантури, а також при складанні міжнародних іспитів для визначення рівня володіння англійською мовою (FCE, CAE, IELTS та ін.). Написання есе може здійснюватися в аудиторному та позааудиторному режимах і дозволяє якісно оцінити вміння студента письмово висловити свої судження та думки, робити узагальнення та уточнення, самостійно аналізувати поставлену проблему, використовуючи концепції та аналітичний інструментарій певної дисципліни чи її аспекту.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Scientific Collection «Inter Conf», № 2 (38): with the Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference «Science, Education, Innovation: Topical issues and Modern Aspects». Tallinn, Estonia: Uhingu Teadus juhatus, 2020. Pp. 586-589.