КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ГЛОКАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У СВІТОВОМУ ГОСПОДАРСТВІ
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Дніпро: Дніпровська політехніка
Анотація
Методи дослідження. загальні методи (aнaлiз, синтез, індукція, дедукція, класифікація), теоретичні методи (системний aнaлiз), eкoнoмiкo-статистичні, графічні, а також методи логічного, системно-структурного аналізу економічних процесів та зв’язків, статистичного, порівняльного та діалектичного підходів.
Результати. Статтю присвячено детальному вивченню питання глокалізаційних процесів у світовому господарстві. Проаналізовано праці науковців, які вивчали цей процес. Розкрито важливість застосування глокалізаційної політики у сучасному світі. Описано відмінності у термінах: глокалізація та глобалізація. Наведено приклади компаній, що активно застосовують глокалізаційну політику у своїй роботі. Окреслено перспективи розвитку зазначеного напрямку, а також проведено детальний аналіз результатів діяльності глокалізації. Наведено тлумачення терміну «глокалізація». Охарактеризовано специфіку даних процесів у різних країнах світу на прикладі адаптації компаній McDonald’s та Nestle до національних ринків різних регіонів світу. Доведено, що для більшого розвитку міжнародної торгівлі, обов’язково потрібно враховувати місцеві особливості.
Новизна. Визначено переваги проведення глокалізації для національних та світових ринків.
Практична значущість. Дослідження глокалізаційних процесів у світовому господарстві дає можливість спрогнозувати вплив даного процесу на національні та світові ринки, а також дає змогу дослідити результат впливу глокалізаційних процесів в цілому. Дослідження розкриває важливість цієї політики. Також стає можливим прогнозування її впливу на світове господарство в майбутньому.
Опис
Стаття у виданні Економiчний вiсник Днiпровської полiтехнiки. Науковий журнал. 2023. № 3 (84).
Ключові слова
глокалізація, економіка, країна, міжнародний ринок, адаптація, протекціонізм, ідентичність, національний ринок, світовий ринок, локалізація, глобалізація, тенденція, glocalization, economy, economy, country, international market, adaptation, protectionism, identity, national market, world market, localization, globalization, trend