Робота з довідковими джерелами як складник професійної підготовки майбутніх філологів.

Анотація
У статті розглянуто особливості роботи з довідковими джерелами як важливого складника професійної підготовки майбутніх філологів, описано способи реалізації такої роботи в контексті формування лексикологічних, граматичних і мовленнєвих компетентностей студентів-філологів. Звернено увагу на формування компетентностей коригування, редагування і створення власних текстів. Ці вміння і навички студенти розвивають під час виконання вправ, спрямованих на з’ясування значення слова чи правильної граматичної форми. Стилістичні вміння і навички, вироблені під час роботи з довідковими джерелами, розвивають мовленнєву культуру студента, виховують свідоме ставлення до слова.
Опис
Стаття у виданні Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ISSN 2307-4906. Вип. 3, 2023, с. 68–77
Ключові слова
довідкові джерела, значення слова, словникова стаття, лексикологічні, граматичні, мовленнєві компетентності, морфемна будова, морфемний аналіз, reference sources, word meaning, dictionary article, lexicological, grammatical, speech competences, morpheme structure, morpheme analysis
Бібліографічний опис