Психологія рекламних комунікацій. Підручник

Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса
Анотація
У навчальному посібнику розкрито основи психології рекламних комунікацій; представлено основні теоретичні напрями, історію розвитку психології реклами; висвітлено різні види рекламної діяльності з погляду психології, механізми впливу реклами на людину і ступінь їх ефективності, позитивний і негативний вплив реклами на особистість. Посібник підготовлений відповідно до навчальної програми курсу «Психологія рекламних комунікацій» для студентів першого освітнього рівня «Бакалавр» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки». Рекомендовано для викладачів і студентів вищих навчальних закладів, практикуючих психологів, спеціалістів рекламних агентств та організацій, PR-працівників, працівників маркетингових служб, менеджерів, а також для широкого кола читачів.
Опис
Оверчук В. А. «Психологія рекламних комунікацій». Підручник для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки». – Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2023. 380 с.
Ключові слова
Бібліографічний опис