СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ ФРАЗЕОДИДАКТИКИ
Ескіз недоступний
Дата
2016
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса
Анотація
У статті йдеться про необхідність виокремлення
нового підрозділу в межах української фразеології – української фразеодидактики, який має свій об‟єкт і предмет вивчення, власні методи дослідження. Проаналізовано здобутки української фразеодидактики шляхом систематизованого опису базових навчальних, навчально-методичних, словникових, довідкових видань, практикумів з теоретичних основ фразеології, способів і прийомів вивчення фразеологічних одиниць у навчальних закладах різних рівнів. Розглянуто найбільш вагомі навчальні видання, які стали підґрунтям сучасної фразеодидактики.
Опис
Стаття у фаховому виданні Вісник Донецького національного університету. Серія філологічні науки. 2016. №1-2. С.12-24.
Ключові слова
напрями фразеологічних досліджень, фразеологія, лінгводидактика, фразеодидактика, фразеографія, принципи, методи, прийоми, фразеологічна компетенція