PR-технології у передвиборчій президентській кампанії у Франції 2017 року
Ескіз недоступний
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Маріуполь: факультет філології та масових комунікацій Маріупольського університету
Анотація
У сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою.
Опис
Тези до інтернет-конференції "Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу", Маріуполь, 2018