PR-ТЕХНОЛОГІЇ У ПЕРЕДВИБОРЧІЙ ПРЕЗИДЕНТСЬКІЙ КАМПАНІЇ В УКРАЇНІ 2019 РОКУ

Ескіз недоступний
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса
Анотація
Дане дослідження надає інформацію про digital PR-технології в президентській кампанії в Україні у 2019 році, розкриває специфіку використання нових видів PR-технологій у президентській виборчій кампанії в Україні у 2019 році.
Опис
Тези до збірки матеріалів Міжнародної наукової студентської конференції “Травневі студії 2019: історія, політологія, міжнародні відносини”; за ред. докт.іст.наук Н. Р. Темірової. - Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2019. Вип. 4.
Ключові слова
PR-технології, digital-технології, президентські вибори, великі дані, соціальні мережі, Порошенко, Зеленський, PR-technologies, digital-technologies, presidential elections, Big Data, social networks, Poroshenko, Zelenskiy
Бібліографічний опис