Promoting critical thinking in teaching esp to first-year university students

Ескіз недоступний
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено технологію розвитку критичного мислення під час вивчення англійської мови професійного спрямування та вплив завдань на розвиток критичного мислення на соціальну, психологічну та дидактичну адаптацію студентів першого курсу вищих закладів освіти. Проаналізовано різні методи та способи розвитку критичного мислення у студентів. Наведено докази ефективності завдань на розвиток критичного мислення за матеріалами навчального посібника з АМПС “Socialising in Academic and Professional Environments”.
Опис
Ключові слова
Критичне мислення, Навички критичного мислення, Заняття з англійської мови професійного спрямування, Адаптація до навчання в університеті
Бібліографічний опис