Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Shalyhina Natalia Petrivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Комунікативна компетентність у вивченні іноземних мов.
    (Київ: Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Подлевська Н,В.; Шалигіна Н.П.; Бевз О.П.; Міщенко І.Ю.; Костенко Н.І.; Podlevska NeliaVolodymyrivna; Shalyhina Natalia Petrivna; Bevz Olena Pavlivna; Mishchenko IrynaYuriivna; Kostenko Natalia Ivanivna
    Статтю присвячено вивченню іноземних мов у сучасному суспільстві, що дедалі більше стає невід'ємною складовою професійної підготовки фахівців різного профілю та від якості їхньої мовної підготовки багато в чому залежить успішне вирішення питань професійного зростання та розширення контактів із закордонними партнерами. Отже, школа покликана забезпечити певний рівень володіння іноземною мовою, яка могла б дозволити продовжити її вивчення в період вузівської та післявузівської освіти, а також самостійно. Успіх навчання великою мірою залежить від методики роботи викладача іноземної мови, та з його вмінням користуватися різними сучасними методами у тих чи інших рішеннях конкретних освітніх завдань. Мета статті – дослідити, як проходить ознайомлення студентів із основними положеннями сучасної методики викладання іноземних мов; показати зв'язок методики з іншими науками, що є для методики базовими та багато в чому визначають її сучасний зміст та статус серед інших загальноосвітніх та наукових дисциплін; сформувати у студентів вміння оцінювати існуючі концепції навчання іноземних мов; познайомити студентів з прийомами, методами, засобами навчання та сформувати вміння ефективно та творчо застосовувати їх на практиці; дати цілісне уявлення про характер та специфіку професійної діяльності викладача іноземної мови. Внаслідок вивчення курсу методики іноземної мови студенти повинні опанувати: сучасні тенденції у розвитку методики ІМ; зміст та структуру системи навчання іноземних мов; особливості взаємодії методики ІМ з базовими науками; різні прийоми формування та розвитку іншомовних комунікативних умінь; кваліфікаційні вимоги до викладача іноземної мови. Статтю присвячено опису шляхів оволодіння студентами сучасними технологіями навчання іноземних мов; практично застосовувати прийоми та методи навчання іноземної мови.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок