Перегляд за Автор "Buravska A."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПИТАННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОЦЕДУР У СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ(Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2024) Краковська, А.Є.; Буравська, А. А.; Krakovska A.; Buravska A.Стаття присвячена дослідженню питань правового регулювання адміністративної процедури у сфері національної безпеки та оборони. Актуальність обраної теми зумовлена гострою потребою у забезпеченні державою належної процедури розгляду адміністративних справ у аналізованій сфері, значення, кількість та вплив яких на права та обов’язки громадян в умовах воєнного стану значно зріс. Методологічну основу дослідження складає низка загальнонаукових та приватно-наукових методів, зокрема узагальнення, діалектичний та формально-юридичний метод, а також методи системного та комплексного аналізу. У статті на основі аналізу процедури визначення підприємства, установи,організації критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період для подальшого бронювання працівників зроблено висновок, що невибірковий підхід законодавця до визначення меж дії Закону України «Про адміністративну процедуру», шляхом використання широкої категорії «застосування законодавства про національну безпеку і оборону» невиправдано обмежує дію передбачених ним гарантій щодо всіх наближених (дотичних) до сфери безпеки і оборони процедур, що негативно впливає на стан правового регулювання адміністративних процедур у аналізованій сфері. У статті запропоновано доповнити статтю 1 Закону України «Про адміністративну процедуру» частиною 3 наступного змісту: «3. На відносини, що виникають під час розгляду адміністративних справ у сфері національної безпеки та оборони поширюється дія положень Розділу «І. Загальні положення» даного Закону. Особливості адміністративної процедури розгляду адміністративних справ встановлюються в спеціальних законах. Відступ від загальних положень Розділу «І. Загальні положення» даного Закону має бути пропорційним та виправданим у цілях національної безпеки та оборони, а також обґрунтовуватися у кожному окремому випадку та може бути оскарженим до суду». Відповідно виключити категорію «застосування законодавства про національну безпеку і оборону» з пункту 2 частини 2 статті 1 аналізованого Закону.