Перегляд за Автор "Ситник, Л.С."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАнтикризова стратегія розвитку України: соціально-економічні, фінансові та глобальні виклики.(2016) Шаульська, Л.В.; Гриценко, С.І.; Дороніна, О.А.; Іонін, Є.Є.; Калініна, С.П.; Макогон, Ю.В.; Орєхова, Т.В.; Сидорова, А.В.; Ситник, Л.С.; Хаджинов, І.В.; Христіановський, В.В.; Черніченко, Г.О.; Анісімова, Г.В.; Ахновська, І.О.; Беспалова, А.Г.; Біркентале, В.В.; Громенкова, С.В.; Далевська, Н.М.; Дейна, А.Ю.; Лактіонова, О.А.; Тахтарова, К.А.; Щербина, В.П.Розглянуто детермінанти антикризового управління розвитком України в контексті соціально-економічних, фінансових та глобальних викликів. Визначено причини кризи, вплив глобальних процесів, оцінено структурні зрушення в зовнішньоекономічній сфері країни. Досліджено проблеми й перспективи антикризової кадрової політики, фінансові аспекти антикризової стратегії. Узагальнено питання збалансованості екологічного розвитку. Визначено тенденції енергоефективності й шляхи її підвищення. Проаналізовано соціально-економічне становище та умови відновлення й збалансованого розвитку територій Сходу України. Для керівників органів влади й управління різних рівнів, керівників і фахівців підприємств, науковців, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей.
- ДокументАнтикризове управління маркетингом(2016) Ситник, Л.С.Розкрито особливості маркетингових досліджень за етапами формалізованого антикризового управління підприємством. Виявлено вплив змін асортименту і структури продукції на економічні показники підприємства, використання індексу фізичного обсягу товарообороту підприємства та індексу фіксованого складу для прогнозування змін у торговельно-закупівельній і виробничій діяльності, коефіцієнтів еластичності попиту (пропозиції) для встановлення змін економічних показників підприємства (виторгу від реалізації, суми прибутку, прогнозування цін на продукцію, ресурси). Наведено показники оцінки маркетингової ефективності підприємства як основи прийняття управлінських рішень; послідовність дій застосування бенчмаркингу в маркетингових дослідженнях. Встановлено розбіжності у визначенні поняття «комплекс маркетингу».
- ДокументДецентралізація публічної влади: проблеми становлення і розвиток місцевого самоврядування в Україні(2017) Ситник, Л.С.У статті окреслено проблеми становлення місцевого самоврядування правового, фінансово-економічного кадрового й суспільно-політичного характеру. Серед них виділено недостатність власних фінансових ресурсів територіальних громад, дублювання повноважень місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, корпоративний егоїзм і невисокий рівень правової культури місцевих еліт. Обґрунтовано напрями їх розв’язання в контексті реформування адміністративно-територіального устрою країни і утвердження фінансової спроможності місцевого і регіонального самоврядування. Визначено підходи до вибору моделі децентралізації влади – як реальна загроза цілісності країни або як базова умова припинення війни на сході. Розглянута ймовірність досягнення очікуваних суспільством результатів від реформи місцевого самоврядування. Зазначено перелік необхідних заходів щодо реалізації концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади.
- ДокументЗапровадження бренд-менеджменту: практика міста Вінниця(2017) Ситник, Л.С.; Таранич, О.В.
- ДокументПравові та практичні аспекти створення і функціонування центрів надання адміністративних послуг(2018) Ситник, Л.С.; Бервенова, Т.М.
- ДокументТорговельна політика держави і оптимізація структури виробництва промислових підприємств(2018) Ситник, Л.С.; Ступіна, Г.О.Акцентовано увагу на необхідності здійснення політики реалізації національних економічних інтересів, збереження національних рис формування та розвитку господарського середовища, а також використання маржинального доходу в обґрунтуванні структури виробництва промислових підприємств. Розглянуто наслідки приєднання України до зони вільної міжнародної торгівлі і реконструктивний розвиток національної економіки як умови подолання внутрішніх проблем країни. Обґрунтовано критерій прийняття рішень про зміну структури товарної продукції промислових підприємств в умовах дефіциту ресурсів, при спаді виробництва, відсутності достатньої кількості замовлень і виробництві виробів за ціною нижче собівартості.
- Документінвестиційне забезпечення процесів технічного оновлення виробництва: зарубіжний досвід та Україна(2019) Ситник, Л.С.Розглянуто теоретичні аспекти економічної доцільності інвестування в обладнання для оновлення виробництва та їх практичне значення. Охарактеризовано макроекономічну ситуацію в Україні, структуру капітальних інвестицій за джерелами фінансування і видами активів, сучасний стан інвестування в основні засоби, роль і призначення амортизації у відтворенні та оновленні основних засобів. Вказано на можливість застосування зарубіжного досвіду фінансування процесів оновлення виробництва через знижки з податку на прибуток підприємства, дозвіл на створення фондів спеціального призначення для фінансування інвестиційних програм, податковий інвестиційний кредит, прискорену амортизацію. Зроблено висновок, що для максимізації використання амортизаційного ресурсу на потреби оновлення основних засобів необхідно здійснити відповідне нормативно-правове регулювання в Україні.