Перегляд за Автор "Паніна, І."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНавчання і викладання Європейських студій у форматі симуляцій багатосторонніх переговорів (Реагування на кризи та конфлікти: оцінка потенціалу медіації ЄС)(Київ: APREI, 2023) Богінська, І.; Паніна, І.Стаття висвітлює досвід використання симуляції у навчанні переговорам в рамках Європейських студій. Цей досвід базується на розробці сценарію міжнародних переговорів за посередництва ЄС в умовах косовосербського конфлікту та результатах проведеної у квітні 2023 р. симуляції «Реагування на кризові явища та конфлікти: оцінка потенціалу посередництва ЄС» за участі студентів двох українських університетів. Рольовими гравцями симуляції були студенти, які навчаються за спеціальністю «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». Деякі студенти були залучені у моделювання симуляції і у підсумку показали кращі результати навчання порівняно з рольовими гравцями. Використання змішаного підходу до включеності студентів передбачало опрацювання двох програм підготовки потенційних учасників. Окрема програма підготовки була розроблена для модераторів, які відгравали роль представників ЄС. Для розкриття потенціалу посередництва ЄС і окремо країн-членів розробники обрали формат багатосторонніх переговорів. Правила процедури дозволяли модераторам від ЄС використовувати переваги різних стилів медіації, а учасникам від ЄС використовувати різні інструменти впливу на процес.