Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ніколюк, П.П."

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Автоматизована система керування рухом транспортних засобів в межах міста
    (2017) Богуто, Д.Г.; Волинець, В.І.; Ніколюк, П.К.; Ніколюк, П.П.
    Представлена технологія такого інтелектуального регулювання руху транспорту у великому місті, при якій не будуть виникати затори. Пропонується рішення проблеми трафіку шляхом контролю регулювання транспортних потоків як на окремому перехресті, так і в межах всього мегаполісу. Вибір найоптимальнішого маршруту базується на моніторингу ситуації з трафіком в режимі постійного контролю і корекції маршруту кожного транспортного засобу, що замовляє маршрут центральному пункту керування трафіком (ЦПКТ).
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ПЕРЕХРЕСТЯ
    (2018) Ніколюк, П.К.; Комаров, В.Ф.; Ніколюк, П.П.
    Базовим елементом у технології регулювання міського трафіку являється перехрестя. Саме цей об’єкт, де перетинаються міські дороги, є і основною причиною а також і джерелом заторів. Тому першочергово необхідно здійснити інтелектуальну регуляцію проїзду транспортних засобів (ТЗ) через окреме перехрестя. Таке регулювання здійснюється з допомогою комп’ютерної програми, що враховує завантаженість напрямків на перехресті та здійснює відповідну корекцію протяжності фаз горіння червоного та зеленого світла.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ПЕРЕХРЕСТЯ
    (Луцьк: Національно - технічний університет, 2018) Ніколюк, П.К.; Комаров, В.Ф.; Ніколюк, П.П.; Nikolyuk, P.; Коmarov, V.; Nikolyuk, P.
    Базовим елементом у технології регулювання міського трафіку являється перехрестя. Саме цей об’єкт, де перетинаються міські дороги, є і основною причиною а також і джерелом заторів. Тому першочергово необхідно здійснити інтелектуальну регуляцію проїзду транспортних засобів (ТЗ) через окреме перехрестя. Таке регулювання здійснюється з допомогою комп’ютерної програми, що враховує завантаженість напрямків на перехресті та здійснює відповідну корекцію протяжності фаз горіння червоного та зеленого світла.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Інтелектуальний алгоритм управління міським трафіком транспортних засобів
    (2018) Богуто, Д.Г.; Комаров, В.Ф.; Ніколюк, П.К.; Ніколюк, П.П.
    Дослідження представляє собою алгоритм побудови оптимального маршруту для кожного транспортного засобу (ТЗ) у великому місті з корекцією маршруту при зміні дорожньої обстановки. Технічно процедура регулювання потоків ТЗ здійснюється за рахунок динамічної взаємодії в режимі реального часу між центральним пунктом керування трафіком (ЦПКТ) та кожним ТЗ, що задав свої початкові та кінцеві координати. ЦПКТ передає кожному водієві голосові команди щодо маршруту руху до заявленого водієм кінцевого пункту як при звичайній GPS-навігації. Особливість полягає у тому, що програма аналізує динамічну ситуацію на кожному перехресті і по всьому місту і відповідно прокладає маршрут з урахуванням трафік-ситуації на кожен конкретний момент часу. Остаточною метою даного дослідження є синхронізація транспортних потоків, оптимальне використання транспортних артерій всього міста, запобігання утворенню заторів, а також супровід кожного ТЗ до місця призначення з таким розрахунком, щоб затрачений на поїздку час був мінімальним.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок