Перегляд за Автор "Важеніна, О."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКУРСОВА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ / УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ТА ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА(Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2025) Коваль, Л.; Антонюк, О.; Важеніна, О.; Гаврилюк, О.; Домрачева, І.; Митько, Н.; Просалова, В.; Пуніна, О.; Соловей, О.У методичних вказівках схарактеризовано основні етапи виконання курсової роботи з української мови / української літератури. Подано вимоги до технічного оформлення наукових робіт такого типу. Запропоновано орієнтовну тематику курсових досліджень, критерії оцінювання. Для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» спеціальності 035 Філологія / В11 Філологія освітньо-професійної програми «Українська мова та література», викладачів ЗВО, а також усіх, хто цікавиться методикою виконання курсової роботи з української мови / української літератури.
- ДокументМОВОЗНАВЧИЙ АНАЛІЗ ЯК ІНТЕГРАТИВНИЙ МЕТОД ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ(Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2025) Коваль, Л.; Антонюк, О.; Важеніна, О.; Домрачева, І.; Митько, Н.У методичних вказівках наведено схеми та зразки фонетичного, лексикологічного, фразеологічного, морфемного, словотвірного, морфологічного, синтаксичного, стилістичного, риторичного та психолінгвістичного різновидів мовознавчого аналізу різнорівневих мовних одиниць і мовленнєвих масивів. Подано список рекомендованої літератури для самостійного опрацювання. Для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» спеціальності В11 Філологія освітньопрофесійної програми «Українська мова та література», викладачів ЗВО, а також усіх, хто цікавиться специфікою проведення підсумкової атестації за освітнім ступенем «Бакалавр» спеціальності В11 Філологія.
- ДокументПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЗДОБУВАЧАМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО САМОСТІЙНОГО ЗАСВОЄННЯ СКЛАДНИХ ПИТАНЬ МОРФЕМІКИ ТА МОРФЕМНОГО АНАЛІЗУ(Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022) Важеніна, О.У статті подано рекомендаційні поради для здобувачів вищої освіти, що допоможуть опанувати складні і суперечливі питання української морфеміки. Зокрема акцентовано увагу на труднощах, які можуть виникнути у процесі морфемного аналізу слова.
- ДокументПІДГОТОВКА ДО КОМПЛЕКСНОГО АТЕСТАЦІЙНОГО ЕКЗАМЕНУ Методичні вказівки для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» спеціальності 035 Філологія / В11 Філологія освітньо-професійної програми «Українська мова та література»(Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2025) Коваль, Л.; Антонюк, О.; Важеніна, О.; Гаврилюк, О.; Домрачева, І.; Митько, Н.; Просалова, В.; Пуніна, О.; Соловей, О.У методичних вказівках запропоновано перелік питань дисциплін мовознавчого та літературознавчого характеру, що виносяться на комплексний атестаційний екзамен, подано критерії оцінювання екзамену, тренувальні тестові завдання, а також список літератури, рекомендованої здобувачам для підготовки. Для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» спеціальності 035 Філологія / В11 Філологія освітньо-професійної програми «Українська мова та література», викладачів ЗВО, а також усіх, хто цікавиться специфікою проведення підсумкової атестації за освітнім ступенем «Бакалавр» спеціальності 035 Філологія / В11 Філологія освітньо-професійної програми «Українська мова та література», що здобувається в Донецькому національному університеті імені Василя Стуса на першому рівні вищої освіти.
- ДокументТРАНСФОРМАЦІЯ ПРИСЛІВ’ЇВ І ПРИКАЗОК У ФРАЗЕОЛОГІЗМИ: МЕХАНІЗМИ ОФРАЗЕОЛОГІЗОВУВАННЯ(Вінниця: ТВОРИ, 2025) Важеніна, О.Розглянуто актуальні проблеми морфологічних і синтаксичних категорій, установлено особливості семантики фразеологічних і лексичних одиниць, висвітлено напрями та методи прикладних лінгвістичних досліджень, з’ясовано напрями комунікативного аналізу мовних одиниць, простежено особливості лінгвоперсонологійних практик у різних дискурсах, кваліфіковано лінгвістику брехні, структуру, статус різних концептів зі з’ясуванням їхнього основного і/чи неосновного функціювання. Для науковців, викладачів, аспірантів і студентів-філологів.