Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sharhorodska V. M."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРАКСЕОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК СУБ’ЄКТІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
    (Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021) Олійник Н. А.; Шаргородська В. М; Oliinyk N. A.; Sharhorodska V. M.
    Стаття присвячена обговоренню проблеми підготовки студентів аграрних вищих закладів освіти як суб’єктів інноваційної діяльності. Складність будь-якої інновації полягає в тому, що інновація є спробою подолати суперечність між культурою й організацією (агрофірмою). Особистісна культура фахівця-аграрія може стати перешкодою процесу удосконалення організаційних відносин, форм управління, методів та змісту виховання. Інноваційна діяльність вимагає наявності в майбутніх фахівців аграрної сфери сформованого вміння змінювати ставлення та цінності. Процес професійної підготовки фахівця агарної галузі як суб’єкта інноваційної діяльності є специфічною частиною професійного становлення майбутніх аграріїв, саме тому актуальним є виявлення педагогічних умов праксеологічної підготовки студентів аграрних закладів освіти як суб’єктів інноваційної діяльності. Відзначено, що виявлення й обґрунтування системи педагогічних умов, що забезпечують професійну підготовку майбутніх студентів агарних закладів освіти як суб’єктів інноваційної діяльності, вимагає вирішення низки вагомих завдань: виявлення змісту структурних компонент готовності до інноваційної діяльності; виявлення критеріїв та рівнів досліджуваної готовності. Розглянуто основні структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності, які охоплює комплекс напрямів та засобів науково-методичного супроводу. Визначено, що праксеологічна підготовка студентів агарних закладів освіти як суб’єктів інноваційної діяльності може бути успішною лише за дотримання таких педагогічних умов: використання інноваційних форм, методів організації підготовки студентів; створення моделі випускника із чітким визначенням компонентів у частині інноваційної діяльності; створення умов безперервної навчальної, виробничої практики. З метою перевірки ефективності педагогічних умов проведене експериментальне дослідження.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок