Перегляд за Автор "Sharhorodska V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ(Запоріжжя:Класичний приватний університет, 2022) Олійник,Н. А.; Шаргородська,В. М.; Оliinyk N.; Sharhorodska V.У статті наведено обґрунтування використання мобільних програм в освітньому середовищі під час вивчення іноземних мов. Як зазначають автори, впровадження мобільних технологій добре поєднується зі стратегічними освітніми цілями Нової української школи. Особливу роль мобільне навчання відіграє в оптимізації процесу викладання іноземних мов, оскільки має широкі можливості не тільки під час здійснення контролю та адміністрування навчального процесу, а й під час організації індивідуальної та групової роботи учнів. Аналізуючи дослідження, присвячені особливостям впровадження мобільних технологій в освітній процес вивчення іноземної мови, автори доходять висновку, що навчання за допомогою цих технологій поки що не має широкого практичного застосування, а дидактичних принципів інтеграції мобільних технологій в освітній процес не виявлено, оскільки це явище є інноваційним, однак досить швидко розвивається. У статті описуються дидактичні можливості мобільних додатків, а також наводяться приклади тих із них, які можуть бути використані як доповнення до традиційного уроку іноземної мови у молодших класах. Автори статті зазначають, що роль педагога, як і раніше, залишається головною та першочерговою. Адже тільки вчитель знає, як об’єднати їх у систему, використовуючи переваги кожного з них для отримання позитивного результату. Дозволяючи використання мобільних пристроїв у класі, вчитель не просто розширює можливості навчального процесу, а й спрямовує його в потрібне русло, мотивує дітей до вивчення іноземних мов, розвиває пам’ять, увагу, креативність, а також привчає до самостійності. Вибір правильної програми може змінити погляд дитини на процес навчання загалом. Автори стверджують, що для успішної реалізації впровадження мобільних додатків у процес вивчення іноземної мови необхідно розробити систему критеріїв для вибору якісних мобільних додатків, які варто використовувати учням молодшого шкільного віку. Мобільні програми можна використовувати для аудиторної та позааудиторної роботи як доповнення до вже розроблених та апробованих курсів, а також для самостійної роботи та вивчення іноземної мови