Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kovalchuk, A."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    RISKS OF UKRAINIAN BUSINESS ENTERING THE EUROPEAN MARKET
    (Svishtov (Bulgaria): D.A. Tsenov Academy of Economics, 2024-07-30) Atamanchuk, Z.; Kovalchuk, A.; Ковальчук, А. С.; Атаманчук, З. А.
    The article isdevoted to the risks associated with the Ukrainian foreign economic activity entities entering into the markets of European countries, particularly the European Union countries, studing. It is substantiated that entering the European market is an important step for Ukrainian companies, opening up new opportunities for growth and development. By expanding the geography of their activities, Ukrainian companies can increasee their customer base, gain access to advanced technologies and innovations, and take advantage of various opportunities. It is argued that risk diversification is a key factor for successful entering into the European market. Ukrainian businesses that can minimize economic risks and adapt to the conditions of doing business in Europe by considering differences in business culture, overcoming language barriers, accounting for differences in values and expectations, discrimination, and social and cultural differences will have significant chances for success. Статтю присвячено дослідженню ризиків, пов’язаних з виходом суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності України на ринки європейських країн, зокрема, країн Європейського Союзу. Обґрунтовано, що вихід на європейський ринок для українських компаній є важливим кроком, який відкриває перед ними нові можливості для зростання та розвитку, а завдяки розширенню географії своєї діяльності, українські компанії можуть збільшити коло клієнтів, отримати доступ до передових технологій та інновацій, а також скористатися різноманітними можливостями. Обґрунтовано, що диверсифікація ризиків є ключовим фактором успішного виходу на європейський ринок. Український бізнес, який зможе мінімізувати економічні ризики та адаптуватися до умов ведення бізнесу в Європі шляхом врахування різниці в бізнес-культурі, подолання мовних бар’єрів, врахування відмінностей в цінностях та очікуваннях, дискримінації, соціальних та культурних відмінностях матиме значні шанси на успіх.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок