Перегляд за Автор "Таранич, А.В."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗАСАДАХ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ(Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2020) Таранич, А.В.; Титаренко, О.А.; Таранич, О.В.
- ДокументМіжнародний маркетинг(2017) Таранич, А.В.; Омельченко, В.Я.; Кузнєцов, В.Г.; Громенкова, С.В.Розглянуто особливості та проблеми маркетингу на закордонних ринках, можливі форми міжнародного маркетингу і варіанти організаційних структур, інформаційне забезпечення та зміст досліджень зовнішніх ринків. Особливу увагу приділено формуванню комплексу маркетингу при роботі на зарубіжних ринках: товарної і цінової політики, організації розподілу та просування товару на між- народні ринки. Висвітлюються питання організації підготовки зовнішньоторго- вельних операцій і стратегічного планування в міжнародному маркетингу. Навчальний посібник допоможе розв’язати багато складних проблем, що виникають на практиці в умовах глобальної економіки.
- ДокументСтратегія міжнародної економічної діяльності кластерних утворень в інформаційній економіці(2010) Гриценко, С.І.; Таранич, А.В.монографії досліджено теоретичні основи розвитку кластерних утворень на світовому та регіональному рівнях через узагальнення теоретичних доробок щодо виявлення тенденцій глобалізації та регіонального розвитку світового господарства на інноваційних засадах; розкрито сутність кластерних утворень і сучасну концепцію їх розвитку; розглянуто теоретичні підходи до формування стратегій зовнішньоекономічної діяльності кластерних утворень. Досліджено розвиток світової металургії як базової галузі для створення кластерів і виявлено сучасні тенденції її розвитку; здійснено аналіз міжнародної економічної діяльності металургійного комплексу України у контексті світових і регіональних інтеграційних процесів; розкрито вплив євроінтеграційного процесу на зовнішньоекономічну діяльність кластерних утворень у металургійному комплексі України. Розроблено механізм створення кластерів; визначено стратегію міжнародної економічної діяльності кластерних утворень на світовому та регіональних ринках. Для наукових співробітників, здобувачів наукового ступеню, економістів і керівників різних рівнів і галузевої спрямованості, викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
- ДокументУправління корпоративними організаційними структурами на засадах міжнародного маркетингу на світових товарних ринках(2019) Таранич, А.В.; Таранич, О.В.