Перегляд за Автор "Стрельніков, В.Ю."
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАвторські курси на базі коледжів(2018) Стрельніков, В.Ю.На основі ідей С. Русової пропонується досвід проведення авторських курсів підвищення кваліфікації викладачів на базі коледжів і технікумів. Практикою підтверджена ефективність таких авторських курсів, побудованих на технології кооперативного навчання
- ДокументАктуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами(2020) Бузурна, О.В.; Бурлака, Ю.Р.; Грабчак, А.С.; Денисенко, Л.О.; Дубчак, О.Д.; Коберська, В.А.; Кожурін, Д.О.; Козинська, А.В.; Колесник, Л.В.; Колесникова, Г.М.; Майданюк, Л.П.; Нестюк, В.М.; Педоренко, М.В.; Педоренко, Ю.О.; Подолець, К.В.; Чубаха, І.В.; Берецька, С.В.; Сороколіта, І.М.; Стрельніков, В.Ю.; Жупанов, П.П.; Костенко, Н.М.; Нєкрасова, Т.В.; Прасолова, О.О.; Рєзнік, С.Д.; Тихоненко, Г.О.
- ДокументБезпека людини в умовах запровадження високоефективних технологій інтенсивного навчання(2019) Стрельніков, В.Ю.У статті розглядаються теоретичні засади побудови концепції проектування системи інтенсивного навчання, що забезпечує безпеку людини. Визначається зміст основних понять цієї концепції.
- ДокументВиховання духовних цінностей учнівської молоді як основи здоров’я особистості(2019) Стрельніков, В.Ю.У статті проведено аналіз духовно-світоглядних основ учнівської молоді. Рекомендовані оптимальні варіанти виховання в учнів духовних цінностей в сучасних умовах інформаційного суспільства. Розглянуто основні концепції визначення духовних цінностей учнівської молоді.
- ДокументВнесок видатних полтавських педагогів григорія ващенка й антона макаренка в теорію педагогічного проектування(2018) Стрельніков, В.Ю.Наведений аналіз розвитку теорії і практики педагогічного проектування, які започатковані Григорієм Ващенком і Антоном Макаренком. Зроблений висновок про актуальність запропонованої автором концепції проектування дидактичних систем, яка ґрунтується на ідеях Г. Ващенка, А. Макаренка, В. Сухомлинського, Г. Костюка та інших вітчизняних дослідників. Проектування розглядається як цілеспрямована діяльність педагога щодо створення проекту як інноваційної моделі дидактичної системи, орієнтованої на масове використання.
- ДокументДуховний світ індивідуальності студента(2018) Стрельніков, В.Ю.
- ДокументЗасоби сучасних технологій навчання для забезпечення інтеграції змісту освіти(2019) Стрельніков, В.Ю.Розглядаються можливості засобів технологій навчання як сучасного навчально-методичного забезпечення для інтеграції змісту освіти. З’ясовується суть понять «технологія навчання» та «інноваційна технологія навчання». Зроблено висновок, що сучасні технології навчання треба будувати як алгоритм дій суб’єктів навчання, що гарантує досягнення результату.
- ДокументКонцептуальні засади підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури(2020) Стрельніков, В.Ю.; Лебедик, Л.В.
- ДокументКритерії якості підготовки бакалаврів економіки(2018) Стрельніков, В.Ю.У статті досліджено критерії якості підготовки бакалаврів економіки на основі міжнародних стандартів серії ISO 9001. Зроблено висновок, що постійна мобілізація викладачів, ріст свідомості і прагнення до удосконалення сприяють забезпеченню якості, однак гарантія якості досягається більше через стратегії оцінювання, ніж через контроль відповідності на виході; процес надання освітніх послуг підпорядковується загальним законам, які діють на ринку.
- ДокументКритерії якості підготовки фахівців у закладах освіти(2019) Стрельніков, В.Ю.
- ДокументПедагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця(2018) Стрельніков, В.Ю.Запропонована педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця ґрунтується на низці концептуальних положень, що відбивають сучасні тенденції розвитку освіти: спрямованість освітнього процесу та діагностики на професійно-особистісний розвиток майбутнього фахівця; визнання студента як активного суб’єкта навчальної діяльності, що віддзеркалено у поєднанні управлінської діяльності викладача і самоуправлінської діяльності студента в цілісному управлінському циклі; розгляд педагогічних явищ і процесів з позицій системного підходу, що надає можливість представити діагностику як складний об’єкт, елементи якого визначаються цілим і зумовлюють функціонування всієї системи загалом. Показано, що діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця є своєрідним мотиватором як для викладача, так і для студента, змушуючи обох шукати шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу та його результатів, стимулюючи розвиток суб’єктів діагностування.
- ДокументПринципи побудови змісту індивідуальних планів учнів у інклюзивному навчанні(2019) Стрельніков, В.Ю.
- ДокументПринципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін(2018) Стрельніков, В.Ю.У статті виділено та теоретично обґрунтовано принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін. Проведений аналіз основних закономірностей навчання та дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук. До принципів формування дослідницької компетентності віднесено такі: цільового призначення інформаційного матеріалу; поєднання комплексних, інтегруючих і власних дидактичних цілей; повноти навчального матеріалу в модулі; відносної самостійності елементів модуля; реалізації зворотного зв’язку; оптимальної передачі інформаційних і методичних матеріалів; стиснення навчальної інформації у змістовому модулі; генералізації знань; взаємопов’язаності, логізації знань. Розкрито суть кожного з виділених принципів.
- ДокументПроблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення(2018) Стрельніков, В.Ю.Проаналізований сучасний стан науково-теоретичного підґрунтя проблеми самовдосконалення майбутнього вчителя. Досліджена сутність самовдосконалення. Встановлено, що вчені розглядають самовдосконалення: по-перше, як синтез самопізнання, самоосвіти та саморозвитку; по-друге, як сукупність самоосвіти та самовиховання; по-третє, як єдність самоосвіти, саморозвитку та самовиховання. Доведено, що результатом підготовки майбутніх учителів до самовдосконалення є відповідна готовність, яка є інтегративною особистісно-професійною здатністю майбутнього вчителя, що передбачає його саморозвиток і самореалізацію. Наголошено, що самовдосконалення, як активна специфічна діяльність особистості майбутнього вчителя, спирається на індивідуальність студента.
- ДокументПроблема проектування дидактичних систем у сучасному науковому дискурсі(2018) Стрельніков, В.Ю.
- Документ
- ДокументПідготовка майбутніх викладачів до виконання функцій тьютора засобами електронного навчання(2020) Стрельніков, В.Ю.
- ДокументРеалізація презентаційних ідей в авторських курсах на базі коледжів(2018) Стрельніков, В.Ю.
- ДокументРозвиток професійної компетентності вчителів географії у системі післядипломної освіти(2015) Стрельніков, В.Ю.