Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Стрельніков, В.Ю."

Зараз показуємо 1 - 20 з 27
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Авторські курси на базі коледжів
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
    На основі ідей С. Русової пропонується досвід проведення авторських курсів підвищення кваліфікації викладачів на базі коледжів і технікумів. Практикою підтверджена ефективність таких авторських курсів, побудованих на технології кооперативного навчання
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Актуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами
    (2020) Бузурна, О.В.; Бурлака, Ю.Р.; Грабчак, А.С.; Денисенко, Л.О.; Дубчак, О.Д.; Коберська, В.А.; Кожурін, Д.О.; Козинська, А.В.; Колесник, Л.В.; Колесникова, Г.М.; Майданюк, Л.П.; Нестюк, В.М.; Педоренко, М.В.; Педоренко, Ю.О.; Подолець, К.В.; Чубаха, І.В.; Берецька, С.В.; Сороколіта, І.М.; Стрельніков, В.Ю.; Жупанов, П.П.; Костенко, Н.М.; Нєкрасова, Т.В.; Прасолова, О.О.; Рєзнік, С.Д.; Тихоненко, Г.О.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Безпека людини в умовах запровадження високоефективних технологій інтенсивного навчання
    (2019) Стрельніков, В.Ю.
    У статті розглядаються теоретичні засади побудови концепції проектування системи інтенсивного навчання, що забезпечує безпеку людини. Визначається зміст основних понять цієї концепції.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Виховання духовних цінностей учнівської молоді як основи здоров’я особистості
    (2019) Стрельніков, В.Ю.
    У статті проведено аналіз духовно-світоглядних основ учнівської молоді. Рекомендовані оптимальні варіанти виховання в учнів духовних цінностей в сучасних умовах інформаційного суспільства. Розглянуто основні концепції визначення духовних цінностей учнівської молоді.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Внесок видатних полтавських педагогів григорія ващенка й антона макаренка в теорію педагогічного проектування
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
    Наведений аналіз розвитку теорії і практики педагогічного проектування, які започатковані Григорієм Ващенком і Антоном Макаренком. Зроблений висновок про актуальність запропонованої автором концепції проектування дидактичних систем, яка ґрунтується на ідеях Г. Ващенка, А. Макаренка, В. Сухомлинського, Г. Костюка та інших вітчизняних дослідників. Проектування розглядається як цілеспрямована діяльність педагога щодо створення проекту як інноваційної моделі дидактичної системи, орієнтованої на масове використання.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Духовний світ індивідуальності студента
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Засоби сучасних технологій навчання для забезпечення інтеграції змісту освіти
    (2019) Стрельніков, В.Ю.
    Розглядаються можливості засобів технологій навчання як сучасного навчально-методичного забезпечення для інтеграції змісту освіти. З’ясовується суть понять «технологія навчання» та «інноваційна технологія навчання». Зроблено висновок, що сучасні технології навчання треба будувати як алгоритм дій суб’єктів навчання, що гарантує досягнення результату.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Концептуальні засади підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури
    (2020) Стрельніков, В.Ю.; Лебедик, Л.В.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Критерії якості підготовки бакалаврів економіки
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
    У статті досліджено критерії якості підготовки бакалаврів економіки на основі міжнародних стандартів серії ISO 9001. Зроблено висновок, що постійна мобілізація викладачів, ріст свідомості і прагнення до удосконалення сприяють забезпеченню якості, однак гарантія якості досягається більше через стратегії оцінювання, ніж через контроль відповідності на виході; процес надання освітніх послуг підпорядковується загальним законам, які діють на ринку.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Критерії якості підготовки фахівців у закладах освіти
    (2019) Стрельніков, В.Ю.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
    Запропонована педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця ґрунтується на низці концептуальних положень, що відбивають сучасні тенденції розвитку освіти: спрямованість освітнього процесу та діагностики на професійно-особистісний розвиток майбутнього фахівця; визнання студента як активного суб’єкта навчальної діяльності, що віддзеркалено у поєднанні управлінської діяльності викладача і самоуправлінської діяльності студента в цілісному управлінському циклі; розгляд педагогічних явищ і процесів з позицій системного підходу, що надає можливість представити діагностику як складний об’єкт, елементи якого визначаються цілим і зумовлюють функціонування всієї системи загалом. Показано, що діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця є своєрідним мотиватором як для викладача, так і для студента, змушуючи обох шукати шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу та його результатів, стимулюючи розвиток суб’єктів діагностування.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Принципи побудови змісту індивідуальних планів учнів у інклюзивному навчанні
    (2019) Стрельніков, В.Ю.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
    У статті виділено та теоретично обґрунтовано принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін. Проведений аналіз основних закономірностей навчання та дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук. До принципів формування дослідницької компетентності віднесено такі: цільового призначення інформаційного матеріалу; поєднання комплексних, інтегруючих і власних дидактичних цілей; повноти навчального матеріалу в модулі; відносної самостійності елементів модуля; реалізації зворотного зв’язку; оптимальної передачі інформаційних і методичних матеріалів; стиснення навчальної інформації у змістовому модулі; генералізації знань; взаємопов’язаності, логізації знань. Розкрито суть кожного з виділених принципів.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Проблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
    Проаналізований сучасний стан науково-теоретичного підґрунтя проблеми самовдосконалення майбутнього вчителя. Досліджена сутність самовдосконалення. Встановлено, що вчені розглядають самовдосконалення: по-перше, як синтез самопізнання, самоосвіти та саморозвитку; по-друге, як сукупність самоосвіти та самовиховання; по-третє, як єдність самоосвіти, саморозвитку та самовиховання. Доведено, що результатом підготовки майбутніх учителів до самовдосконалення є відповідна готовність, яка є інтегративною особистісно-професійною здатністю майбутнього вчителя, що передбачає його саморозвиток і самореалізацію. Наголошено, що самовдосконалення, як активна специфічна діяльність особистості майбутнього вчителя, спирається на індивідуальність студента.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Проблема проектування дидактичних систем у сучасному науковому дискурсі
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Проблеми та перспективи формування професійної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Підготовка вчителів до проектування дидактичної системи в руслі виконання положень «концепції нової української школи»
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Підготовка майбутніх викладачів до виконання функцій тьютора засобами електронного навчання
    (2020) Стрельніков, В.Ю.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Реалізація презентаційних ідей в авторських курсах на базі коледжів
    (2018) Стрельніков, В.Ю.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Розвиток професійної компетентності вчителів географії у системі післядипломної освіти
    (2015) Стрельніков, В.Ю.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок