Перегляд за Автор "Омельченко, В.Я."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМіжнародний маркетинг(2017) Таранич, А.В.; Омельченко, В.Я.; Кузнєцов, В.Г.; Громенкова, С.В.Розглянуто особливості та проблеми маркетингу на закордонних ринках, можливі форми міжнародного маркетингу і варіанти організаційних структур, інформаційне забезпечення та зміст досліджень зовнішніх ринків. Особливу увагу приділено формуванню комплексу маркетингу при роботі на зарубіжних ринках: товарної і цінової політики, організації розподілу та просування товару на між- народні ринки. Висвітлюються питання організації підготовки зовнішньоторго- вельних операцій і стратегічного планування в міжнародному маркетингу. Навчальний посібник допоможе розв’язати багато складних проблем, що виникають на практиці в умовах глобальної економіки.