Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Олійник, Л.В."

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    АНАЛІЗ ТА ПЛАНУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ПІДПРИЄМСТВА
    (2017) Олійник, Л.В.
    В статті розглядається сутність собівартості продукції як економічного показника. Визначені завдання аналізу собівартості продукції. На основі факторної моделі досліджено операційні витрати підприємства, запропоновані заходи зниження витрат виробництва.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методичні рекомендації до вивчення дисципліни «Просторова економіка» для здобувачів вищої освіти СО «Бакалавр» економічного факультету.
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2023) Олійник, Л.В.; Костенюк, Ю.Б.; Трегубов, О.С.
    Методичні рекомендації до вивчення дисципліни «Просторова економіка» містять програму навчальної дисципліни, теми практичних занять, питання до екзамену, глосарій, рекомендовану літературу для організації роботи здобувачів вищої освіти з відповідних тем навчальної дисципліни.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО НАПИСАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА»
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2021) Андронік, О.Л.; Воронін, А.В.; Олійник, Л.В.; Солоненко, Ю.В.; Andronik, O.L.; Voronin, A.V.; Oliinyk, L.V; Solonenko, Yu.V.
    Методичні рекомендації до написання курсових робіт освітнього компоненту «Економіка підприємства» здобувачів вищої освіти спеціальності: 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітньо-професійної програми «Підприємництво. Інтернет-трейдинг. Туристичний бізнес», СО бакалавр.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
    (2018) Олійник, Л.В.; Кузнєцова, А.П.
    В статті розглядається актуальне питання формування стратегії підприємства. Визначено сутність даного поняття. Наведено характерні ознаки стратегії діяльності підприємства. Встановлено, що стратегічне управління є процесом прийняття і реалізації стратегічних рішень на основі співставлення власного ресурсного потенціалу підприємства з потенційними можливостями і загрозами зовнішнього ділового середовища. Визначено, що модель стратегічного менеджменту крім стратегічного планування включає в себе реалізацію виробленої стратегії, в тому числі її оцінку і контроль. Наведено основні етапи процесу формування стратегії розвитку підприємства: визначення місії і цілей підприємства; вивчення стану зовнішнього середовища; визначення конкурентних переваг підприємства; формування системи стратегічних цілей; розробка стратегічних альтернатив; впровадження системи заходів, спрямованих на реалізацію обраного варіанту стратегії. Зазначено, що завершальним моментом вибору стратегії є аналіз і оцінювання альтернативних варіантів для зосередження на такій стратегії.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ У РЕГІОНІ
    (2018) Олійник, Л.В.
    У статті розглянуто актуальну проблему розвитку туристичних послуг у регіоні. Досліджено види туризму, обґрунтовано його вплив на розвиток економіки. Визначено роль регіональних органів влади в розвитку туристичних послуг. Наведено етапи побудови регіональної системи туризму. Вони включають аналіз ситуації та оцінку потреб, планування та розвиток туризму, розроблення туристичного продукту та туристичних напрямків, реалізацію, моніторинг та оцінку.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    (2017) Олійник, Л.В.
    В статті розглядається проблема досягнення фінансової стабільності підприємства. Визначено сутність даного поняття. З’ясовано, що в якості економічної категорії фінансова стабільність визначається сукупністю економічних відносин. Встановлено, що в період кризових явищ підприємство може досягати фінансової стабільності шляхом ліквідації поточної неплатоспроможності підприємства; відновлення фінансової стійкості (фінансової рівноваги у короткостроковому періоді); забезпечення фінансової рівноваги у довгостроковому періоді. Запропоновано використання фінансового планування для забезпечення фінансової стабільності підприємства. Останнє дозволяє забезпечити ресурсами виконання прогнозованих обсягів операційної та інвестиційної діяльності на засадах фінансової стійкості, створювати передумови для отримання чистого прибутку в розмірі, достатньому для самоокупності та самофінансування. Виділені заходи, що дозволяють досягти фінансової стабільності підприємства на основі використання елементів сучасного менеджменту, своєчасної реакції на зміни зовнішнього середовища та стратегічного бачення майбутнього стану підприємства.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
    (2017) Олійник, Л.В.
    У статті розглядається проблема управління ресурсним потенціалом підприємства. Розглянуто сутність понять «ресурси», «потенціал». Виділено ключові види ресурсів. Встановлено, що стратегічне управління ресурсним потенціалом підприємства дає змогу підвищити його конкурентоспроможність. Запропоновано впровадження сучасних концепцій управління на основі застосування автоматизованих ERP- та CRM-систем.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    СУЧАСНИЙ СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
    (2016) Олійник, Л.В.
    У статті розглянуто Стратегію збалансованого регіонального розвитку Вінницької області на період до 2020 року. Визначені основні заходи та перспективи Вінниця стоїть перед викликом створення нової економічної платформи для свого подальшого розвитку, що вимагає активізації економічної діяльності суб’єктів господарювання. Головним завданням при цьому є подолання проблеми недостатньої кількості сучасних робочих місць із високим рівнем оплати праці. покращення економічного життя регіону, розглянуто принципи реалізації стратегії та пріоритетні напрями розвитку економіки області, проведено фінансовогосподарський аналіз діяльності підприємств. Виділені сильні сторони регіону, а також і визначені ключові проблеми, які можуть призупиняти розвиток економіки Вінницької області.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМ
    (2019) Олійник, Л.В.
    У статті розглянуто особливості управління корпоративною соціальною відповідальністю на підприємстві. Наведено еволюцію підходів до розгляду соціальної відповідальності, основні принципи корпоративної соціальної відповідальності. Визначено особливості моделей корпоративної соціальної відповідальності, а саме англоамериканської (американської), європейської та азіатської (японської). Обґрунтовано, що соціально активна діяльність відбивається на рівні конкурентоспроможності організації. На основі закордонного досвіду ведення соціально відповідального бізнесу виділено принципи корпоративної соціальної відповідальності внутрішнього спрямування. Розроблено модель управління корпоративною соціальною відповідальністю на підприємстві, що передбачає проведення аналізу власного стану корпоративної соціальної відповідальності, вибір еталонів, аналіз практик та досвіду, розроблення власної стратегії.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОГРАМ
    (2017) Олійник, Л.В.
    В статті розглядається проблема управління інноваційним розвитком підприємства. Визначено, що інноваційна програма забезпечує ефективне вирішення завдань щодо освоєння та поширення принципово нових видів продукції або технологій. Виділені складові елементи інноваційної програми. Розроблена структура елементів інноваційної програми. Вона включає науково-методичне, нормативно-правове, організаційне та фінансове забезпечення. З’ясовано, що основною метою інноваційного планування є оцінка досягнення певних конкретних показників діяльності. Обґрунтовано місце інноваційних проектів в системі інноваційного розвитку підприємства. Інноваційні проекти розробляються в межах інноваційних програм, реалізуючи завдання окремих напрямків програми. Визначено суб’єктів інноваційних проектів - основні функціональні підрозділи, які беруть участь у його реалізації (маркетинг, НДІ, виробництво, фінанси). Запропоновано алгоритм формування програми продуктових інновацій. Визначено, що для досягнення ефективності впровадження інноваційних проектів необхідним є виконання умови належного рівня контролю та коригувальних заходів.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок