Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Одінцова, Ольга Олександрівна"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    DIGITAL-МЕТОДИКИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ В ПРАКТИКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВО
    (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України, 2021) Осова, Ольга Олексіївна; Синьо, Вікторія Василівна; Одінцова, Ольга Олександрівна
    У статті досліджуються особливості сучасних digital-методик, які використовуються у навчанні іноземної мови закладами вищої освіти зарубіжних країн із можливістю впровадження таких методик у навчання іноземної мови студентів у вітчизняних закладах вищої освіти. Дослідження дозволяють відзначити, що процес навчання іноземної мови у закладах вищої освіти в умовах сьогодення відбувається із застосуванням сучасних digital-методик, завдяки яким полегшується процес викладення навчального матеріалу студентам. Сучасні digital-методики викладення навчального матеріалу студентам з іноземної мови виходять на суттєво новий рівень, адже на це впливає цифровізація освітніх послуг, яка засвідчує, що навчання студентів не може бути ефективним, якщо не застосовувати в освітньому процесі інтерактивні інструменти. Доцільно відзначити, що, незважаючи на те, що закладами вищої освіти активно впроваджуються digital-методики у процес вивчення іноземних мов, від традиційних методів навчання не доцільно відмовлятись та також активно використовувати. Практика показує, що важливу роль в організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у вивченні іноземної мови відіграє інтерактивна технологія «Learning Management System», яка пропонує студентам користуватися такими безкоштовними платформами як Classdojo та Edmodo. В організації освітнього процесу також використовується платформа Google Classroom, завдяки якій навчальні матеріали студенти можуть отримати, завантажуючи їх із локального чи хмарного диску. На базі Комунального закладу «Харківська гуманітарно- педагогічна академія» Харківської обласної ради, ДВНЗ «Ужгородський національний університет» та Донецького національного університету імені В. Стуса навчання іноземної мови проводиться із застосуванням сучасних інформаційно-комунікативних та інтерактивних технологій, а саме викладачами використовуються такі онлайн-платформи як Zoom та Googleclassroom, digital-інструменти Skype і Viber. Відповідно до змін особливостей навчання іноземної мови, які демонструють зарубіжні заклади вищої освіти, українські заклади вищої освіти повинні також переймати їх досвід, постійно досліджуючи те, як змінюються сучасні digital-методики навчання іноземної мови під впливом цифровізації освіти.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВИКЛИК СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ
    (Київ: Видавнича група «Наукові перспективи», 2022-01) Одінцова, Ольга Олександрівна; Хало, Зоряна Петрівна; Балтремус, Володимир Євгенійович
    У статті розглянуто концепцію дистанційного навчання з точки зору різних науковців, окреслено вимоги до системи вищої освіти, які висуває сучасне інформаційне суспільство, досліджено особливості застосування методів дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Проаналізовано сучасні тенденції в освіті, що виникли внаслідок активного використання дистанційних методів у навчальному процесі. Дано оцінку найважливішим факторам, що впливають на якість дистанційного навчання у вищій школі. Сформульовано сучасні вимоги до якості освітнього процесу, зокрема, зазначено, що технології дистанційного навчання спрямовані на подолання розриву між соціально-економічним становищем різних груп населення та країн з різним економічним розвитком. Встановлено перелік умов використання різних технологій дистанційного навчання, надано оцінку змін у сучасній освіті, зокрема підкреслено необхідність чіткого усвідомлення особливостей дистанційного навчання порівняно з традиційним. Розкрито питання про унікальну доцільність використання дистанційного навчання в сучасних умовах. У центрі уваги статті – особливості освітніх тенденцій, які ускладнюють розвиток дистанційного навчання, а також напрями реформування сучасного дистанційного навчального процесу з точки зору впровадження нових підходів до дистанційного навчання. Розглянуто систему викликів в освітній галузі, що пов’язані з дистанційним навчальним процесом. Зокрема, зазначається, що після вивчення дисципліни студент ЗВО повинен чітко усвідомлювати, які навички та компетенції він набув. Наголошено, що ефективна дистанційна взаємодія є одним із інструментів, за допомогою якого можна відстежити всі слабкі та сильні сторони навчального процесу, виявити прогалини в ньому. Виокремлено найважливіші напрямки подальшого розвитку дистанційної університетської освіти, зокрема її управлінсько-організаційне, матеріально-технічне і фінансове забезпечення дистанційного навчання, кадрове забезпечення потреб дистанційної освіти, методичне забезпечення з урахуванням специфіки дистанційного навчання, просування дистанційної освіти на освітньому ринку і ринку праці, створення на базі інфраструктур ЗВО проєкту мережі підтримки студентів дистанційної форми навчання в різних регіонах України.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методичний посібник для самостійної роботи (навчальні завдання (комунікативні ігри) з практики англійської мови для студентів 1-2 курсів гуманітарних спеціальностей)
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2020) Одінцова, Ольга Олександрівна; Матюхова, Юлія Дмитрівна; Маславчук, Наталія Анатоліївна
    Методичний посібник рекомендований до друку Вченою радою факультету іноземних мов Донецького національного університету імені Василя Стуса

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок