Перегляд за Автор "Міщенко І."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВиклики та можливості використання соціальних мереж у процесі викладання англійської мови у ЗВО.(Дрогобич: Mіжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2024) Степаненко О.; Імбер В.; Міщенко І.; Olena STEPANENKO; Viktoriia IMBER; Iryna MISHCHENKOУ статті авторами досліджені виклики та можливості використання соціальних мереж, які впливають на ефективність викладання англійської мови в закладах вищої освіти. Досліджено різні аспекти використання платформ соціальних мереж в освітньому процесі, зокрема їхню роль у стимулюванні активності здобувачів освіти, розвитку навичок мовлення, використанні для аудіювання. Мета статті є дослідження ролі соціальних мереж при вивченні англійської мови в закладах вищої освіти. Методологічна основа для вивчення використання соціальних мереж при викладанні англійської мов базується на низці автентичних наукових українських та англомовних джерелах та особистому досвіді викладання авторів. Актуальність статті підтверджується тим, що сучасні технології стають необхідною складовою освітнього процесу, а використання соціальних мереж може розширити можливості взаємодії та навчання. Для визначення як викладачі сприймають використання соціальних мереж в процесі викладання англійської мови, було проведене опитування в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського та Донецькому національному університеті імені Василя Стуса. Під час проведення опитування, виявлені переваги використання соціальних мереж, такі як підвищення залученість здобувачів освіти, підвищення мотивації, зручність у взаємодії та можливість розвитку цифрових навичок здобувачів освіти. Однак досліджено й визначено виклики, пов’язані з конфіденційністю даних, необхідністю ефективного керування часом та безпекою в соціальних мережах. Зазначено, що стереотипні традиційні методи та навчальні матеріали роблять навчання монотонною діяльністю і не викликають у здобувачів освіти мотивації та бажання до активної участі, а перетворюють їх на пасивних реципієнтів мови. Саме тому, використання соціальних мереж є актуальним в умовах сьогодення.