Перегляд за Автор "Мєлєкєсцев, К.І."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПлани семінарських і практичних занять з дисципліни "Спеціальні історичні дисципліни"(2020) Мєлєкєсцев, К.І.Плани семінарських та практичних занять з дисципліни «Спеціальні історичні дисципліни» містять порівняльну таблицю розподілу лекційних та практичних занять у структурі дисципліни, проблемні питання та інші завдання, переліки джерел та літератури до кожного семінару. Семінарські заняття комбінують як репродуктивну роботу, закріплюючи лекційний матеріал, так і складні завдання, що вимагають науково-пошукової роботи задля правильного виконання. Практичні заняття враховують потреби студентства у розвитку конкретних навичок роботи з джерелами, які розглядаються спеціальними історичними дисциплінами. Викладені плани семінарських та практичних занять відповідають потребам предмету «Спеціальні історичні дисципліни» та призначені для здобувачів освіти спеціальності 032 «Історія та археологія» освітньої програми «Історія та археологія».
- ДокументПлани семінарських і практичних занять з дисципліни «Історія України в інформаційному протистоянні»(2021) Мєлєкєсцев, К.І.Плани семінарських і практичних занять з дисципліни «Історія України в інформаційному протистоянні» містять порівняльну таблицю розподілу лекційних та практичних занять у структурі дисципліни, проблемні питання та інші завдання, пропозиції джерел і літератури для самостійної роботи здобувачів освіти. Заняття мають на мені спонукати студентство до персональної пошукової роботи, визначення першоджерел і літератури, відділення фактів від особистих думок, аналізу історії, історіографії та сучасної політичної ситуації. Виконання завдань сприятиме орієнтуванню здобувачів освіти в типових методах, засобах і кліше інформаційних операцій щодо історії України, а також розумінню механізмів впливів на свідомість людини завдяки відносно тривіальним прийомам пропаганди. Викладені плани семінарських та практичних занять відповідають потребам предмету «Історія України в інформаційному протистоянні» та призначені для здобувачів освіти спеціальностей 032 «Історія та археологія» освітньої програми «Історія та археологія» та 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» освітньої програми «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії».
- ДокументУкраїна та Республіка Польща: еволюція від білатеральних відносин до євроатлантичної інтеграції(2020) Мєлєкєсцев, К.І.; Бут, О.М.Монографія присвячена комплексному дослідженню процесів трансформації в українсько-польських відносинах у 1991–2015 рр. від білатерального співробітництва до унікальної частини мультилатеральних відносин у контексті інтеграції до ЄС і НАТО. На основі аналізу великого масиву джерел і літератури розкрито історичні передумови оформлення взаємин, перші контакти між польськими та українськими демократичними силами, роль Є. Ґедройця. Досліджено становлення та розвиток білатеральних відносин незалежних України та Республіки Польща, їх втілення у регіональній співпраці, подальшу трансформацію в євроатлантичному контексті, проблемні питання. Висвітлено тенденції співробітництва України та Польщі в умовах розширення НАТО; визначено проблеми втілення польського досвіду в Україні. Проаналізований у монографії досвід українсько-польських відносин вказує на тенденцію приєднання держав колишнього «Східного блоку» до глобалізаційних процесів. Вартий уваги поступовий відхід від традиційних двосторонніх відносин на користь співробітництва в межах мультилатералізму Європейського співтовариства.
- ДокументІсторія України (Доба незалежності)(2020) Мєлєкєсцев, К.І.Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з навчальної дисцип- ліни «Історія України» (доба незалежності) містять характеристику та програму дис- ципліни, теми семінарських занять, питання до іспиту, систему та критерії оцінювання знань, методичне забезпечення, перелік джерел та літератури до вивчення дисципліни. Запропонована система завдань для самостійної роботи покликана забезпечити міцне засвоєння знань, формування компетенцій, які найбільше відповідають потребам студентів у самовизначенні та самовдосконаленні. Це і проблемно-пошукові завдання до кожної теми семінару, які спрямовують студентів на поглиблене вивчення дисцип- ліни і наукові доповіді, особисте дослідження нещодавніх подій політичного процесу XX–XXI ст. та ключових військових операцій тривалої війни за незалежність, візуалі- зація подій та людей минулого, опрацювання альтернативних завдань для дистан- ційної освіти – вся ця самостійна робота активізує критичне мислення студентів. Рекомендації призначені для здобувачів освіти спеціальності 032 «Історія та археологія» освітньої програми «Історія та археологія».
- ДокументІсторія українсько-польських відносин(2020) Мєлєкєсцев, К.І.Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Історія українсько-польських відносин» містять характеристику та програму дисципліни, теми семінарських занять, питання до іспиту, систему та критерії оцінювання знань, методичне забезпечення, перелік джерел та літератури до вивчення дисципліни. Запропонована система завдань для самостійної роботи покликана забезпечити міцне засвоєння знань, формування компетенцій, які найбільше задовольняють потребу студентів у самовизначенні та самовдосконаленні. Це і проблемно-пошукові завдання до кожної теми семінару, які спрямовують студентів на поглиблене вивчення дисципліни і наукові доповіді, особисте дослідження контроверсійних питань української та польської «спільної історії», візуалізація подій та людей минулого, опрацювання аналітичних презентацій – вся ця самостійна робота активізує критичне мислення студентів. Рекомендації призначені для здобувачів освіти спеціальності 032 Історія та археологія освітньої програми «Історія та археологія».