Перегляд за Автор "Мартинчук, І.І."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДИДАКТИКА ІСТОРІЇ ТА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ(ДонНУ імені Василя Стуса, 2021) Мартинчук, І.І.У навчально-методичному посібнику запропонована навчальна програма дисципліни, конспекти лекцій, методичні вказівки (рекомендації) для проведення лабораторних, практичних та семінарських занять, самостійної роботи студентів з дисципліни «Дидактика історії та управління освітою». Навчальна дисципліна формує міждисциплінарні взаємозв’язки з іншими дисциплінами, зокрема: педагогікою, філософією, психологією, методикою навчання історії в школі. Призначена студентам СВО «Магістратура».
- ДокументМетодичний комплекс педагогічної практики для студентів спеціальності «Історія та археологія»(2020) Мартинчук, І.І.; Отземко, О.В.Методичний комплекс містить рекомендації щодо організації та проведення навчальної практичної підготовки (педагогічної) студентів спеціальності 032 Історія та археологія. Тривалість педагогічної навчальної практичної підготовки складає чотири тижні у VІІІ семестрі. Проведення практики сприятиме формуванню у студентів навичок професійної діяльності вчителя історії, набуттю практичних вмінь в педагогічній навчально-виховній діяльності. Видання орієнтоване на студентів 4 курсу спеціальності «Історія та археологія» СО «Бакалавр».
- ДокументОБРИСИ ІСТОРІЇ(2019) Курзенков, М.С.; Курзенкова, А.О.; Мартинчук, І.І.; Отземко, О.В.; Темірова, Н.РНавчальний посібник містить обрані лекції з п’ятьох галузей історичної науки: історіографії, джерелознавства, археології, спеціальних історичних дисциплін, методики навчаня історії. У рамках кожної послідовно охарактеризовано етапи поступу наукової історії в Європі; джерела вивчення новітньої історії України; відстежено становлення відтворюючого господарства та металургії у Східній Європі; окреслено потенціал бібліографії, метрології, хронології, палеографії для історичного дослідження; викладено ключові напрями сучасної дидактики історії. Видання орієнтоване на студентів, викладачів, науковців та інших осіб, зацікавлених історією як галуззю знання.