Перегляд за Автор "Макогін, З.Я."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументГлобалізація світових ринків товарів та послуг(2019) Атаманчук, З.А.; Макогін, З.Я.У статті висвітлено сучасні тенденції розвитку світових ринків товарів та послуг. Проаналізовано напрями динаміки ринкової кон’юнктури в умовах глобалізації. Обґрунтовано підвищення ролі міжнародної торгівлі послугами як результат змін в технологіях, попиті та структурі світових трендів.
- ДокументМОДЕЛІ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ В УКРАЇНІ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ ТА ЗАГРОЗ(Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2022) Атаманчук, З.А.; Макогін, З.Я.The concept and specificity of corporate governance models is defined. A comparative assessment of the most common types of corporate governance models, in particular: Anglo-American, German, Japanese, Family, or model W (the widely-held corporation model), which is presented in Anglo-Saxon countries and model B (the blockholder model), widespreaded in other countries of the world is carried out. The peculiarities of the national model of corporate governance formation were studied. It is substantiated that for the transitional financial system of Ukraine any direct copying of the models of industrially developed countries for the formation of a national system of corporate governance is absolutely impractical, however, it is important to take into account the world experience, mental peculiarities of the corporate sector formation and functioning, which in the complex will contribute to the economic growth of our state. The prospects for the development of the national model of corporate governance, which depends directly on the need to improve the system of functioning of the corporate sector of the Ukrainian economy and requires a number of problematic issues, namely: improvement basic principles and provisions of corporate governance; transformation of the state as a shares owner into an effective shareholder by creating a proper system of state regulation of the capital market; shadowing of the corporate sector to improve the procedure of disclosure and increase the level of transparency of operations; improvement of the organizational and management structure of joint-stock companies; formation of an effective corporate control system are outlined.
- ДокументОрганізаційно-економічний механізм функціонування туристичної індустрії(2020) Атаманчук, З.А.; Макогін, З.Я.; Орєхова, Т.В.Метою наукової публікації є обґрунтування організаційно-економічного механізму функціонування туристичної індустрії держави та розробка практичних рекомендацій щодо активізації розвитку туризму з використанням відповідних методів, важелів та інструментів. У статті акцентовано увагу на тому, що успіх розвитку туризму залежить від сприйняття та підтримки галузі на національному, регіональному та глобальному рівнях, що заохочується шляхом формування політики розвитку туризму, від ефективності реалізації якої залежить перетворення туристичної галузі на дієвий чинник соціально-економічного розвитку, просування національної культури та формування привабливості країн, а впровадження організаційно-економічного механізму успішного ведення туристичного бізнесу, як ключове завдання стратегічно-орієнтованої державної політики, – це важливий шлях розв’язання системних проблем у туристичній сфері. Обґрунтовано організаційно-економічний механізм функціонування туристичної індустрії держави, де взаємодія між відповідними інституціями національного, регіонального та міжнародного рівнів здійснюється на засадах партнерства та співробітництва, на основі фінансового забезпечення, у межах діючого правового законодавства, ратифікованого державами з урахуванням вимог міжнародного права та з використанням форм, методів, важелів й інструментів реалізації туристичної політики. Виокремлено три типи моделей державного регулювання туризму, обґрунтовано, що саме «європейська» модель є найбільш прийнятною для України. Доведено, що дотримання високого рівня конкурентоспроможності туристичної індустрії забезпечується, в першу чергу, шляхом використання інструментів у напрямку формування сприятливих умов для залучення інвестицій у туристичну галузь країн. Запропоновано заходи щодо активізації розвитку туризму на державному рівні з використанням відповідних методів, важелів, інструментів, інформаційного та організаційного забезпечення реалізації туристичної політики.