Перегляд за Автор "МАЛАКОВ, О. І."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЕкспериментальні дослідження силового впливу на робочі органи і приводи зернозбиральних комбайнів.(Хмельницьк: Хмельницький національний університет, 2019) ВЕСЕЛОВСЬКА, Н. Р.; МАЛАКОВ, О. І.; БУРЛАКА, С. А.; VESELOVSKA, N. R.; MALAKOV, O. I.; BURLAKA, S. A.Метою досліджень є вивчення динаміки навантажень на робочі органи і виконавчі механізми зернозбиральних комбайнів, використовуючи різні методики. У процесі досліджень силових впливів на робочі органи і приводи зернозбиральних комбайнів були розроблені схеми установки перетворювачів механічних величин (силових впливів) в електричні. Поряд з цим за вказаними методиками було проведено вибір застосовуваної апаратури, представлена оцінка похибок вимірювань і обґрунтування плану виконання випробувань, що забезпечують достовірність результатів. Досліджувалися зернозбиральні комбайни з гідравлічним приводом. Експериментальні дослідження силового впливу на робочі органи і приводи зернозбиральних комбайнів проводилися на полях відповідно до методик, які включали порядок проведення досліджень, вибір застосовуваної апаратури, оцінку похибок вимірювань, обґрунтування плану проведення випробувань, що забезпечують достовірність результатів, агрооцінку фону і технологічного процесу. В результаті експериментальних досліджень отримані такі параметри, як крутний момент, що діє на обертові робочі органи (молотильний барабан, мотовила і ротори зернозбиральних комбайнів, ротори, подрібнювачі кормозбиральних комбайнів, трав'яних косарок, зернові і колосові шнеки). Вимірювалися крутний момент на ведучих колесах зернозбиральних, кормозбиральних комбайнів і тракторів сільськогосподарського призначення. На підставі отриманих результатів зроблено висновок про те, що динаміка навантажень на робочі органи і виконавчі механізми зернозбиральних комбайнів в більшості випадків має нелінійний характер, а силові і енергетичні параметри зернозбиральних комбайнів в робочих режимах руху з невеликими швидкостями помітно нижчі, ніж в транспортних режимах з більш високими швидкостями, цю обставину необхідно враховувати під час проектування гідромеханічних трансмісій зернозбиральних комбайнів.