Перегляд за Автор "Климчук О."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДержавна політика сприяння розвитку соціального підприємництва.(Вінниця: ТОВ «Друк»., 2024) Климчук О.; Поворознюк С.Сучасні аспекти розвитку соціального підприємництва виступають одним із найбільш інноваційних шляхів досягнення кращої якості життя всього населення, підвищення рівня незалежності і включення в суспільство людей з особливими потребами. Соціальне підприємництво як самостійний і незамінний елемент ринкової економіки наразі виступає одним із дієвих механізмів вирішення низки нагальних економічних і соціальних завдань, зокрема таких, як сприяння структурній перебудові та диверсифікації національної економіки, зміцнення економічної та ресурсної бази регіонів, швидке насичення внутрішнього ринку новими товарами та послугами, послаблення монополізму великих підприємств та розвиток ринкової конкуренції, запровадження у господарську діяльність новітніх досягнень науково-технічного прогресу, підвищення експортних можливостей країни та зростання зайнятості значної частини малозабезпеченого населення. Важливість значення розвитку соціального підприємництва викликає необхідність виконання комплексу взаємопов’язаних державних заходів щодо забезпечення сприятливих правових і організаційно-економічних умов для його становлення та ефективного розвитку в Україні. Така ситуація пов’язана із тим, що функціонування соціального підприємництва вбачається дієвим і потужним інструментом у досягненні позитивних та якісних змін щодо подальшої гуманізації і соціалізації економіки, проте вимагає формування ефективної державної політики у сфері його подальшого розвитку.
- ДокументКомпетенції органів публічної влади та громадянського суспільства: взаємодія та взаємоконтроль.(Вінниця: ТОВ «Друк»., 2024) Климчук О.; Москаленко А.Визначено поняття, форми та механізми взаємодії інститутів громадянського суспільства з інститутами держави. Зауважено, що із трансформацією державного управління до моделі публічного управління значно зростає роль громадянського суспільства. Із метою наукового визначення теоретично-методологічних основ взаємодії громадянського суспільства й органів публічної влади проаналізовано наукові праці українських і зарубіжних учених, які досліджували відповідні зв’язки на різних етапах становлення права й держави. Констатовано, що проблемами громадянського суспільства та його взаємодією з органами публічної влади займалися і продовжують займатися вчені різних галузей знання (філософи, політологи, правники тощо).
- ДокументРоль проєктно-грантової діяльності в стимулюванні економічного розвитку малого і середнього бізнесу в умовах післявоєнної відбудови України.(Вінниця: ТОВ «Друк»., 2024) Климчук О.; Савишен Я.Проаналізовано роль проєктно-грантової діяльності в стимулюванні економічного розвитку малого і середнього бізнесу для забезпечення післявоєнної відбудови України. Зроблено висновок, що впровадження заходів з підвищення свідомості, навичок та довіри до грантових можливостей забезпечуватиме зростання кількості підприємців, які отримують таку підтримку, та сприятиме сталому розвитку бізнесу, що в подальшому зумовить економічне відновлення та зростання України в післявоєнний період.
- ДокументТеоретико-методологічні аспекти формування механізмів державного управління економічною безпекою.(Вінниця: ТОВ «Друк»., 2024) Климчук О.; Таранчук С.Формування системи національної економічної безпеки потрібно здійснювати на основі елементів і принципів забезпечення економічної безпеки, шляхом розробки ефективних механізмів, які будуть регулювати відносини в сфері економічної діяльності, створення відповідних державних інститутів та інституцій, встановлення пріоритетних векторів та інструментів їхньої господарської діяльності, а також налагодження прозорої системи моніторингу, контролю та регулювання. Як наслідок, необхідність впливу на економічну безпеку на різних рівнях державного управління, а також взаємозв’язок цих рівнів вимагає розроблення й використання економічних, адміністративних та правових механізмів на основі системного підходу до управління економічною безпекою. Національна економічна безпека має забезпечуватися, передусім, ефективністю самої економіки, а також спеціальними захисними заходами, які ініціює держава. Державне управління економічною безпекою має бути комплексним та забезпечувати стабільне функціонування і достатні рівні безпеки її окремих складових. Загалом рівень економічної безпеки держави визначається її геополітичним та економіко-географічним розташуванням, розміщенням виробничих сил на її території, а також доступом стратегічних ресурсів. Наразі гарантування державою економічної безпеки та формування ефективних механізмів управління нею – пріоритетне завдання в умовах інтеграційного впливу глобалізації на національну економіку.
- ДокументІнструментарій державного управління в галузі будівництва.(Вінниця: ТОВ «Друк». С. 140–145., 2024) Климчук О.; Вишнівський М.Основними концептуальними підходами до здійснення державного регулювання в галузі будівництва, що набули останнім часом найбільшого поширення в Україні, є: ринкова дерегуляція підприємницької діяльності; децентралізація процесів управління будівництвом; інтенсифікація регіонального розвитку та надання пріоритету розвиткові місцевих громад; перехід від функціональної до проєктної системи управління; управління проєктною діяльністю на принципах ризик-менеджменту тощо. Державні органи управління мають орієнтуватись на розвиток будівельної галузі за рахунок проведення аналізу актуальних та своєчасних даних про стан ринку, запровадження нових більш ефективних форм регулюючої політики, налагодження партнерської кооперації з суб’єктами господарювання з приводу стабілізації та подальшого економічного зростання. Інструментарієм державного регулювання відносин у сфері будівництві є сукупність злагоджених дій органів влади, що забезпечують досягнення максимальних соціально-економічних результатів у галузі та сталий розвиток територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів. Це досягається якістю та досконалістю сформованої територіально-локалізованої системи, яка відзначається стратегічним та тактичним плануванням, а також проведенням своєчасного моніторингу, що забезпечить конкуруючі позиції галузі будівництва на внутрішньому ринку та на міжнародній арені.