Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Калініченко Віра Ігорівна"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Калініченко В. І., Зубенко О. В. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» для здобувачів 1 року навчання СО «Бакалавр» за освітньо-професійними програмами спеціальностей 125 «Кібербезпека», 122 «Комп'ютерні науки» факультету інформаційних і прикладних технологій
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2024) Калініченко Віра Ігорівна; Зубенко Оксана Вячеславівна
    Високий рівень володіння англійською мовою є значущою складовою ефективної навчальної та наукової діяльності майбутніх спеціалістів у сфері кібербезпеки, правових та соціальних аспектів захисту інформації, програмування та комп’ютерної техніки, програмних і технічних методів захисту інформації та іншої дотичної фахової проблематики. Пропоновані методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» укладено для здобувачів 1 року навчання СО "Бакалавр" за освітньо-професійними програмами спеціальностей 125 «Кібербезпека» та 122 "Комп'ютерні науки" факультету інформаційних і прикладних технологій Донецького національного університету імені Василя Стуса. Метою методичного посібника є формування комунікативної, лінгвістичної, соціокультурної та професійної компетенції здобувачів, що сприятиме ефективному застосовуванню здобутих знань у професійній площині. Посібник складається з трьох розділів і охоплює такі актуальні теми як, «Language Corpora and Artificial Intelligence», «Dictionaries» та «Discourse Analysis». Кожен з поданих розділів містить наступні секції: “Reading Section”, “Speaking Section”. “Picture Description Worksheet”, “Listening (Audiovisual Comprehension) Section”. Наприкінці посібника подано завдання для самоконтролю з ключами, “Self-Assessment Final Test”. Посібник містить наукові статті та відео з актуальних питань комп’ютерної та корпусної лінгвістики, завдання різних типів, тематичні фото для опису, теми для есе та інструкції для написання, що в комплексі забезпечує формування відповідних компетентностей: (1) здатність спілкуватися іноземною мовою у професійній діяльності, опрацьовувати фахову літературу іноземною мовою; (2) використовувати іноземну мову для організації ефективної міжкультурної комунікації; (3) використовувати іноземну мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування, для розв’язання комунікативних завдань у різних сферах життя.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Практичний курс іноземної мови (англійської)» для студентів 3 курсу спеціальності «Прикладна лінгвістика» філологічного факультету
    (Вінниця : ДонНУ імені Василя Стуса, 2018) Калініченко Віра Ігорівна; Стрюк Наталя Василівна
    Методичний посібник призначений для самостійної роботи студентів 3 курсу філологічного факультету спеціальності «Прикладна лінгвістика» під час вивчення дисципліни «Практичний курс іноземної мови (англійської)». Високий рівень володіння англійською мовою є визначальною складовою ефективної навчальної та наукової діяльності прикладних лінгвістів. Рекомендовані завдання розроблені на матеріалі статей довідника «The Handbook of Applied Linguistics» (2004).
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методичні рекомендації (Частина 1) для самостійної роботи з дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» для здобувачів 3 року навчання СО «Бакалавр» факультету історії та міжнародних відносин спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», на текстовому матеріалі монографії “The Power Presenter: Technique, Style, and Strategy from America’s Top Speaking Coach ”, Chapters 1-6)
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2022) Калініченко Віра Ігорівна; Лозинська Людмила Федорівна; Корж Олена Юріївна
    Самостійна робота здобувачів є необхідною умовою підготовки висококваліфікованих фахівців, ключовим елементом у процесі самовдосконалення та невід’ємною частиною безперервного навчання (Lifelong learning). Мета самостійної роботи полягає у формуванні уміння систематизувати, планувати, контролювати й регулювати свою діяльність без допомоги й контролю викладача. Представлений методичний посібник призначений для самостійної роботи здобувачів 3 року навчання СО «Бакалавр» факультету історії та міжнародних відносин ДонНУ імені Василя Стуса спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» в межах курсу «Іноземна мова професійного спрямування». Високий рівень володіння англійською мовою є визначальною складовою ефективної навчальної та наукової діяльності майбутніх фахівців у галузі міжнародних відносин. Рекомендовані завдання розроблені на текстовому матеріалі монографії J. Weissman “The Power Presenter: Technique, Style, and Strategy from America’s Top Speaking Coach”, Chapters 1-6) (2009). Посібник складається з шести розділів і охоплює такі актуальні теми, як: «YOUR ACTIONS SPEAK LOUDER THAN YOUR WORDS», «THE CRUCIAL TASK: CREATING AUDIENCE EMPATHY», «THE BUTTERFLIES IN YOUR STOMACH», «HOW TO PREPARE YOUR CONTENT: THE SEVEN STEPS OF STORY DEVELOPMENT», «YOU CAN BE A POWER PRESENTER – CHARISMA NOT REQUIRED», «THE MENTAL METHOD OF PRESENTING : MAKE THE BUTTERFLIES FLY IN FORMATION». Кожен розділ містить завдання для контролю та самоконтролю різних типів, що є, головно, пов’язаними з питаннями лексикології, граматики та перекладу: проблемні запитання до змісту відповідного розділу монографії, вправи на словотворення, заповнення пропусків, вправи на підстановку, корегування типових помилок у поданих текстових фрагментах, завдання на підбір релевантних до ключового слова синонімічних та антонімічних лексичних одиниць, завдання на виконання перекладу речень з використанням активної лексики конкретного розділу з української мови англійською, а також з англійської мови українською та ін. Наприкінці посібника подано контрольні тестові завдання, що дають змогу викладачеві оцінити рівень засвоєння концептуального матеріалу розділів 1-6. Посібник додатково містить список джерел для подальшого поглибленого читання з актуальних проблем, розглянутих у межах кожного окремого розділу монографії.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методичні рекомендації (Частина 2) для самостійної роботи з дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» для здобувачів 3 року навчання СО «Бакалавр» факультету історії та міжнародних відносин спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», на текстовому матеріалі монографії “The Power Presenter: Technique, Style, and Strategy from America’s Top Speaking Coach”, Chapters 7-14).
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2022) Калініченко Віра Ігорівна; Лозинська Людмила Федорівна; Кондратюк Марта Володимирівна
    Представлений методичний посібник призначений для самостійної роботи здобувачів 3 року навчання СО «Бакалавр» факультету історії та міжнародних відносин ДонНУ імені Василя Стуса спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» в межах курсу «Іноземна мова професійного спрямування». Високий рівень володіння англійською мовою є визначальною складовою ефективної навчальної та наукової діяльності майбутніх фахівців у галузі міжнародних відносин. Рекомендовані завдання розроблені на текстовому матеріалі монографії J. Weissman «The Power Presenter: Technique, Style, and Strategy from America’s Top Speaking Coach», Chapters 7-14) (2009). Посібник складається з восьми розділів і охоплює такі актуальні теми, як: «LEARN TO SPEAK WITH YOUR BODY LANGUAGE»; «CONTROL YOUR CADENCE»; «MASTERS OF THE GAME»; «WHAT EVERY SPEAKER CAN LEARN FROM BARACK OBAMA»; «GRAPHICS SYNCHRONIZATION»; «GRAPHICS AND NARRATIVE»; «THE POWER PRESENTATIONS PYRAMID»; «CODA–—ENDING WITH THE BEGINNING». Кожен розділ містить завдання для контролю та самоконтролю різних типів, що є, головно, пов’язаними з питаннями лексикології, граматики та перекладу: проблемні запитання до змісту відповідного розділу монографії, вправи на словотворення, заповнення пропусків, вправи на підстановку, корегування типових помилок у поданих текстових фрагментах, завдання на підбір релевантних до ключового слова синонімічних та антонімічних лексичних одиниць, завдання на виконання перекладу речень з використанням активної лексики конкретного розділу з української мови англійською, а також з англійської мови українською та ін. Наприкінці посібника подано контрольні тестові завдання, що дають змогу викладачеві оцінити рівень засвоєння концептуального матеріалу розділів 7-14. Посібник додатково містить список джерел для подальшого поглибленого читання з актуальних проблем, розглянутих у межах кожного окремого розділу монографії.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Мілітіпсевдоніми як особливий вид антропонімів у вітчизняних лінгвістичних студіях.
    (Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди., 2022) Калініченко Віра Ігорівна
    Стисло окреслено теоретичні здобутки вітчизняної ономастики в кон- тексті студіювання українськомовного мілітіпсевдонімікону: ідеться про базові ознаки, різновиди та функційні аспекти бойових позивних як спе- цифічного типу онімної лексики. На матеріалі вибраних ілюстративних зразків проаналізовано загальні особливості мотиваційної бази та очевидні тенденції щодо актуалізації способів творення мілітіпсевдонімів у сучасно- му українському комунікативному просторі. Увагу сфокусовано на своєріднос- ті вербалізації репрезентантів категорії неймовірності. За результатами дослідження сформульовано перспективні завдання для подальшого студію- вання зазначеного лексичного прошарку. The paper presents a general description of military pseudonyms as examples of verbalization of the category of linguistic-philosophical improbability in the Ukrainian language, as well as aspects of their typology and functioning. Nowadays studying such onymic vocabulary as military pseudonyms is considered especially relevant in domestic linguistics, primarily due to the hostilities in the eastern territories of Ukraine within the 2014–2021 period and in particular Ukraine–Russia war that began on February 24, 2022. When carrying out this study the method of theoretical generalization of empirical material, the analytical-descriptive method, and individual elements representing the method of word-forming analysis were used. The piece of research under consideration covers the issues related to the status of the term “military pseudonym” and its correlation with other synonymous onomastics concepts (namely “pseudo”, “military call sign”, “pseudonym”, “call sign”). It is stated that the terminological apparatus of onomastics, in particular with regard to pseudonymous nomination, is still in the state of development, expanding and specifying the status parameters being in need for clarification. Based on the study results, the major features of military pseudonyms, their types by origin, the main motivational base peculiarities of such a vocabulary layer, as well as word-forming tendencies of producing fictitious proper names of Ukrainian fighters within morphological and non-morphological production ways have been distinguished. As a perspective for further study, the paper offers to analyze the word-forming, lexical-semantic, functional-stylistic features of Ukrainian military pseudonyms with military call signs nominations based on the language and speech material of English, Russian and other communicative cultures to be involved. Further investigations may be carried out in both monolingual and comparative aspects focusing on the verbal realization of “improbability” – “probability” categories as well as the binary opposition of “truth” – “untruth” concepts.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Навчально-методичний посібник з розвитку усного мовлення для самостійної роботи з іноземної мови (англійської) для здобувачів вищої освіти СО «Бакалавр» 1 року навчання освітніх програм факультетів немовної підготовки ДонНУ імені Василя Стуса. Частина 1.
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2023) Лозинська Людмила Федорівна; Калініченко Віра Ігорівна
    Навчально-методичний посібник з розвитку усного мовлення призначений для здобувачів вищої освіти СО «Бакалавр» 1 року навчання освітніх програм факультетів немовної підготовки Донецького національного університета імені Василя Стуса. Навчально-методичний посібник сформовано на основі усних тем, зазначених у силабусах для здобувачів СО «Бакалавр» 1 курсу навчання освітніх програм факультетів немовної підготовки ДонНУ імені Василя Стуса з метою забезпечення навчальним матеріалом, що сприятиме покращенню процесу освіти. Матеріали розраховані на поглиблення загальних комунікативних навичок у процесі вивчення англійської мови.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок