Перегляд за Автор "Зубенко, Оксана Вячеславівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ(Вінниця: Європейська наукова платформа та Vienna: International Centre Corporative Management, 2021) Зубенко, Оксана ВячеславівнаПерехід від парадигми навчання до парадигми освіти передбачає, що самостійна робота стає не лише формою освітнього процесу, а й способом формування професійної самостійності, готовності до самоосвіти та самовдосконалення особливо в умовах дистанційного та змішаного навчання. Самостійна робота студентів з іноземної мови є особливою формою самоосвіти. Вона має багатофункціональний характер і допомагає опанувати іноземну мову як необхідну складову професійної компетенції сучасного фахівця, сприяє формуванню навичок автономного придбання знань і розвитку інформаційної культури.
- ДокументРОЛЬ КОМУНІКАТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ(Hamburg, Germany Scientific Publishing Center «InterConf», 2022) Зубенко, Оксана ВячеславівнаЗміцнення та розширення міжнародних зв’язків України, входження її у науковий світовий простір, інтернаціоналізація всіх сфер суспільного життя роблять іноземну мову надзвичайно важливою у практичній та інтелектуальній діяльності людини. Саме тому підготовка висококваліфікованих фахівців, які вільно спілкуються іноземною мовою у своїй професійній сфері, є соціальним замовленням суспільства. Процеси оновлення у сфері навчання іноземним мовам пов’язані з пошуком нових підходів до навчання, які дозволяють перейти від еталонної діяльності до творчої, пошукової, спрямованої на оволодіння мовою як засобом спілкування.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ТА ТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ОНЛАЙН НАВЧАННЯ(Вінниця: «Європейська наукова платформа», 2021-06-11) Зубенко, Оксана Вячеславівна; Дудікова, Лариса Володимирівна; Феррі, Аліна СергіївнаСучасні вимоги до освіченої людини підвищують необхідність опанування принаймні однієї іноземної мови як для успішного просування кар’єрними сходами, так і для щоденного вжитку. Саме тому особливої актуальності це набуває у сфері викладання іноземних мов у вищій школі, на немовних спеціальностях зокрема. Задля необхідності задовольнити потреби суспільства у фахівцях, здатних працювати з іноземною фаховою літературою, вести перемовини та ділове листування у відповідний галузі, вчасно адаптуватися до нових вимог суспільства і професії науковці і викладачі не припиняють пошук, підбір та застосування ефективних методів навчання, переглядають та вдосконалюють вимоги щодо рівнів володіння іноземними мовами, пропонують нові підходи щодо відбору й структурування матеріалу, розробляють належні форми й види контрольних заходів.