Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Зарішняк, І. М."

Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ДО ПРОБЛЕМИ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
    (Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2021) Зарішняк, І. М.; Коваль, О. В.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ДОСЯГНЕННЯ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ
    (2019) Бацилєва, О. В.; Астахов, В. М.; Мартинец, Л. А.; Васюк, К. М.; Зарішняк, І. М.; Кушнір, Ю. В.; Оверчук, В. А.; Пузь, І. В.
    Збірник містить матеріали і тези доповідей учасників Всеукраїнської науковопрактичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених з міжнародною участю «Досягнення сучасної психологічної науки та практики», яка проводилася на базі Донецького національного університету імені Василя Стуса. У представлених матеріалах висвітлено наукові дослідження та їх результати, які здобуті молодими науковцями з таких питань як особистісні та ситуативні детермінанти поведінки і діяльності людини; психологія навчання та психологічного супроводу в освіті; психологічне забезпечення професійної діяльності; психологічні аспекти взаємодії людини і суспільства; сучасні дослідження в медичній психології та психології здоров'я; сучасні дослідження в галузі спеціальної психології; психологічні проблеми адаптації. Збірник адресований науковцям, викладачам вищої школи, аспірантам, студентам, спеціалістам у галузі практичної психології, а також усім тим, хто цікавиться сучасними науковими дослідженнями у вітчизняній та зарубіжній психології Матеріали подані в авторській редакції. Відповідальність за грамотність, науковий та літературний зміст, достовірність фактів і посилань несуть їх автори.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    КЕЙС-МЕТОД ЯК ІНСТРУМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2019) Зарішняк, І. М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2021) Зарішняк, І. М.; Калініченко, Т. С.
    У збірнику вміщено матеріали наукових пошуків здобувачів освітніх і наукових ступенів, науково-педагогічних працівників Донецького національ-ного університету імені Василя Стуса, Одеського національного університету імені І. І. Мечникова та інших закладів освіти.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: Методичні вказівки для проведення практичних занять для здобувачів освітньо-наукового рівня «Доктор філософії»
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2025) Зарішняк, І. М.
    Методична розробка з дисципліни «Педагогіка вищої школи» призначена для здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти всіх спеціальностей та освітньо-наукових програм, що реалізуються у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса. Методичні вказівки вміщують теми, мету та плани проведення різних за формою чотирьох аудиторних практичних занять відповідно до робочого навчального плану і силабусу навчальної дисципліни, завдання та критерії їх оцінювання, списки рекомендованих джерел інформації. Представлено чотири інтерактивні заняття у форматі Світового кафе, тренінгу, мікровикладання і токшоу.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ НАДЗВИЧАЙНОГО ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
    (Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Зарішняк, І. М.; Грабович, М.В.
    У роботі аналізується потенціал надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти. Теоретичний аналіз наукових джерел і власний досвід дозволив виокремити на основі основних аспектів управління освітнім процесом технічно-технологічні, психолого-дидактичні й організаційно-управлінські переваги і недоліки віддаленого навчання. Зазначено, що психолого-дидактичні У роботі аналізується потенціал надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти. Теоретичний аналіз наукових джерел і власний досвід дозволив виокремити на основі основних аспектів управління освітнім процесом технічно-технологічні, психолого-дидактичні й організаційно-управлінські переваги і недоліки віддаленого навчання. Зазначено, що психолого-дидактичні труднощі надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти зумовлені насамперед обмеженням фізичної активності, стресовим станом і відсутністю координації дій викладачів і здобувачів, а також рівнем самоорганізації та мотивації суб’єктів віддаленого навчання. Організаційно-управлінські недоліки надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти пов’язані насамперед з відсутністю посильної допомоги від керівництва з питань навчання у віддаленому режимі і значною кількістю звітної документації. Акцентовано увагу на технологічних, педагогічних і організаційних перспективах на майбутнє щодо впровадження надзвичайного віддаленого навчання у закладах вищої освіти.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ПРАКТИКУМ із курсу «Педагогіка і психологія вищої школи» (для студентів спеціальності 102 «Хімія») навчально-методичний посібник Електронне видання Вінниця
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2023) Зарішняк, І. М.
    Практикум укладено відповідно до робочої програми з дисципліни «Педагогіка і психологія вищої школи». Посібник призначено для студентів вищих закладів освіти галузі знань 10 «Природничі науки», спеціальності 102 «Хімія». Навчальне видання містить методичні зауваги щодо покращення умов аудиторної та самостійної роботи студентів. Зокрема пропонуються плани занять із зазначенням теми, обсягу аудиторних годин та переліку питань, що підлягають розгляду. Передмова містить опис структури заняття та способів оцінювання виконаних завдань. Практичний блок містить різнорівневі завдання – обов’язкові та творчі. Репрезентуються тести до кожної теми для поточного контролю. Для поглибленого вивчення теми вказуються рекомендовані джерела, тексти ситуацій для аналізу й умови завдань, що розглядаються на занятті. У посібнику подано схеми та приклади виконання практичних завдань, а в додатках вміщено приклади виконання індивідуальних завдань для самостійної роботи студентів.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ ОСВІТНІХ І ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК ДО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
    (Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2021) Зарішняк, І. М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    РОЗВИТОК ОСВІТИ І НАУКИ: ПРОБЛЕМИ, ТЕОРІЯ, ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2021-05-20) Абдулкарімова, М.; Андронакі, Н. П.; Безносюк Л. А., Бондар А.-Є. Т.; Голубенко, Л. М.; Колесниченко, Н. Ю.; Гречанюк, З. С.; Килівник, М. О.; Повстюк, Х. Є.; Пономаренко, О. О.; Прокоф’єва, Л. Б.; Рибак, І. І.; Скибенюк, Н. В.; Сороколіта, І. М.; Stepaniuk, J.; Тихоход, Л. О.; Фіяло, Т. О.; Богачук, А. Р.; Борищук, В. В.; Гетманець, І. М.; Григорчук, Т. В.; Дишко, О. Л.; Табак, Н. В.; Довгопола, Д. В.; Доценко, Л. П.; Дубчак, О. Д.; Заболотний, Є. Р.; Ілларіонова, Л. Г.; Клим-Климашевська, А.; Кудлай, В. Р.; Кучинська, Т. М.; Мнишенко, К. В.; Мокра, Т. А.; Подкофирофф, Н.; Приймак, П. О.; Русаков, В. Ф.; Русакова, Н. М.; Чабаненко, В. В.; Сташко, І. А.; Талаш, В. Ю.; Чуприна, І. А.; Шаповал, Т. Л.; Шумик, Р. М.; Шутова, П. Д.; Яворська, А. О.; Вердібекова, Х. А.; Гуменюк, Т. В.; Зарванська, Є. О.; Зарішняк, І. М.; Крищук, К. І.; Кулібаба, І. І.; Мельник, О. М.; Melnyk, P.; Мовчан, Л. Г.; Олексій, Ю. А.; Рисіч, А. В.; Рябенко, М. І.; Семененко, А. І.; Семененко, Н. О.; Беляєв, Е. В.; Семененко, С. І.; Синявський, В. В.; Тарасенко, В. В.; Тарасенко, Т. С.; Троян, А. В.; Указна, Н. С.; Яковлева, О. О.; Семененко, І. Ф.; Дорошкевич, І. О.; Андрющенко, М. В.; Ашихміна, Н. В.; Вартова, Ю. В.; Волошина, О. В.; Вдовиця, О. О.; Книш, О.; Маркушевська, А. В.; Огороднік, Є. Ю.; Пацята, А. О.; Писаренко, Ю. В.; Рибак, В. В.; Сидорук, Т. С.; Хитрук, Д. А.; Штембуляк, В. Ю.; Андрейкова, І. Б.; Береженна, Л. Ю.; Бригадир, Л. Г.; Буравська, І. А.; Бущик, В. О.; Вєйландє, Л. В.-В.; Волошина, М. Ю.; Гернажа, К. Р.; Дмітренко, Н. Є.; Жамба, А. О.; Вітрук, Т. К.; Стопінчук, О. В.; Заярська, К. С.; Король, А. М.; Кучерак, І. В.; Мазуренко, К. О.; Мойсенко, Н. Г.; Остапенко, Ю. А.; Прусська, М. С.; Рогачко, В. О.; Рум’янцева, К. Є.; Цокур, О. С.
    Збірник містить тези доповідей учасників ІІ заочної Всеукраїнської науково- практичної конференції «Розвиток освіти і науки: проблеми, теорія, досвід і перс- пективи», яка проводиться у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса до Дня науки. У поданих матеріалах висвітлено широке коло актуальних проблем, зокрема: теоретичні та практичні аспекти педагогічного менеджменту, теорія, досвід, проблеми і перспективи сучасної педагогічної науки і педагогіки вищої освіти в сучасних трансформаційних умовах, сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів вищої освіти та психологічні аспекти сучасної освіти. Збірник адресовано науковцям, викладачам вищої школи, здо- бувачам вищої освіти, усім, хто цікавиться розвитком педагогічної науки.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    РОЛЬ КУРАТОРА В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, матер. ІІ заоч. Всеукр. наук.-практ. конф. електронне видання, 2021-07) Зарішняк, І. М.
    Збірник містить тези доповідей учасників ІІ заочної Всеукраїнської науково- практичної конференції «Розвиток освіти і науки: проблеми, теорія, досвід і перс- пективи», яка проводиться у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса до Дня науки. У поданих матеріалах висвітлено широке коло актуальних проблем, зокрема: теоретичні та практичні аспекти педагогічного менеджменту, теорія, досвід, проблеми і перспективи сучасної педагогічної науки і педагогіки вищої освіти в сучасних трансформаційних умовах, сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів вищої освіти та психологічні аспекти сучасної освіти. Збірник адресовано науковцям, викладачам вищої школи, здо- бувачам вищої освіти, усім, хто цікавиться розвитком педагогічної науки.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2021) Безносюк, Л. А.; Зарішняк, І. М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Сучасні інформаційні й авторські технології в процесі прийняття управлінських рішень у закладі загальної середньої освіти
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2021) Зарішняк, І. М.; Коваль, О. В.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, матер. ІІ заоч. Всеукр. наук.-практ. конф. електронне видання, 2021-07) Зарішняк, І. М.; Рибак, В. В.
    Збірник містить тези доповідей учасників ІІ заочної Всеукраїнської науково- практичної конференції «Розвиток освіти і науки: проблеми, теорія, досвід і перс- пективи», яка проводиться у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса до Дня науки. У поданих матеріалах висвітлено широке коло актуальних проблем, зокрема: теоретичні та практичні аспекти педагогічного менеджменту, теорія, досвід, проблеми і перспективи сучасної педагогічної науки і педагогіки вищої освіти в сучасних трансформаційних умовах, сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів вищої освіти та психологічні аспекти сучасної освіти. Збірник адресовано науковцям, викладачам вищої школи, здо- бувачам вищої освіти, усім, хто цікавиться розвитком педагогічної науки.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ШЛЯХИ САМОРОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2021-05) Хитрук, Д. А.; Зарішняк, І. М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ЩОДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ
    (Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2021) Зарішняк, І. М.; Рибак, В. В.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ЩОДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО ОЦІНЮВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
    (Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2021) Зарішняк, І. М.; Синявський, В. В.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок