Перегляд за Автор "Зарішняк, І.М."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами(2020) Бевз, Т.С.; Ільченко, Н.Р.; Ісько, В.В.; Кадзаєва, Е.Є.; Кулик, О.О.; Маліванчук, В.І.; Стахміч, Є.В.; Бацінко, М.І.; Власюк, А.А.; Зарішняк, І.М.; Гембарук, В.В.; Півторак, Д.С.; Опанасенко, О.М.; Кравчук, О.С.; Мартинець, Л.А.; Кірка, Д.В.; Мулярчук, О.П.; Костенко, А.В.; Нечипорук, А.А.; Кулібаба, М.А.; Медведєва, Д.О.; Рибак, В.В.; Сандрацька, М.В.; Синявський, В.В.; Цвяткова, С.В.; Шевчук, Т.І.
- Документ
- ДокументКомунікативні аспекти взаємодії між тьютором та студентом(2019) Зарішняк, І.М.
- ДокументМетодичні аспекти викладання гуманітарних дисциплін в економічних ЗВО(2018) Зарішняк, І.М.
- ДокументМетодичні вказівки для виконання семінарсько-практичних занять із педагогіки(2019) Зарішняк, І.М.
- Документ
- ДокументПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА(2018) Зарішняк, І.М.У статті висвітлено проблему формування безперервного професійного самовдосконалення майбутнього педагога. У роботі показано результати аналізу теоретичних підходів щодо безперервного професійного самовдосконалення особистості. Теоретичною основою дослідження автор обирає акмеологічний підхід, оскільки особистість за цим підходом зорієнтована на найвищі досягнення у професійному самовдосконаленні, а ядром в цьому процесі є ідея «самості». Автор розмежовує поняття «саморозвиток» та «самовдосконалення» особистості. Саморозвиток особистості розглядається як самотворче видове поняття, що входить до складу родового поняття «розвиток» і має в собі класове поняття «самовдосконалення». Представлена структура професійного самовдосконалення складається з цільового, змістового, інструментального, практичного і корекційного компонентів. Спираючись на праці дослідників у галузі освітніх наук, власні експериментальні дослідження, автор уточнює сутнісні характеристики та структурні компоненти професійного самовдосконалення майбутніх педагогів. Уточнено поняття готовності майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення. Представлено узагальнювальні результати констатувального етапу експерименту, під час якого простежується негативна динаміка готовності майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення.
- ДокументПРОВІДНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ(2020) Зарішняк, І.М.
- ДокументСКЛАДОВІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА(2019) Зарішняк, І.М.
- ДокументСоціологія та психологія(2017) Зарішняк, І.М.
- ДокументІнформальна освіта як форма професійного розвитку викладачів(2019) Зарішняк, І.М.