Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Зарішняк, І.М."

Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Актуальні проблеми управління освітою і навчальними закладами
    (2020) Бевз, Т.С.; Ільченко, Н.Р.; Ісько, В.В.; Кадзаєва, Е.Є.; Кулик, О.О.; Маліванчук, В.І.; Стахміч, Є.В.; Бацінко, М.І.; Власюк, А.А.; Зарішняк, І.М.; Гембарук, В.В.; Півторак, Д.С.; Опанасенко, О.М.; Кравчук, О.С.; Мартинець, Л.А.; Кірка, Д.В.; Мулярчук, О.П.; Костенко, А.В.; Нечипорук, А.А.; Кулібаба, М.А.; Медведєва, Д.О.; Рибак, В.В.; Сандрацька, М.В.; Синявський, В.В.; Цвяткова, С.В.; Шевчук, Т.І.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІКИ У СТРУКТУРІ СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ В КЛАСИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
    (2019) Зарішняк, І.М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Комунікативні аспекти взаємодії між тьютором та студентом
    (2019) Зарішняк, І.М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методичні аспекти викладання гуманітарних дисциплін в економічних ЗВО
    (2018) Зарішняк, І.М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методичні вказівки для виконання семінарсько-практичних занять із педагогіки
    (2019) Зарішняк, І.М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методичні вказівки для виконання семінарсько-практичних занять із соціології та психології
    (2017) Зарішняк, І.М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
    (2018) Зарішняк, І.М.
    У статті висвітлено проблему формування безперервного професійного самовдосконалення майбутнього педагога. У роботі показано результати аналізу теоретичних підходів щодо безперервного професійного самовдосконалення особистості. Теоретичною основою дослідження автор обирає акмеологічний підхід, оскільки особистість за цим підходом зорієнтована на найвищі досягнення у професійному самовдосконаленні, а ядром в цьому процесі є ідея «самості». Автор розмежовує поняття «саморозвиток» та «самовдосконалення» особистості. Саморозвиток особистості розглядається як самотворче видове поняття, що входить до складу родового поняття «розвиток» і має в собі класове поняття «самовдосконалення». Представлена структура професійного самовдосконалення складається з цільового, змістового, інструментального, практичного і корекційного компонентів. Спираючись на праці дослідників у галузі освітніх наук, власні експериментальні дослідження, автор уточнює сутнісні характеристики та структурні компоненти професійного самовдосконалення майбутніх педагогів. Уточнено поняття готовності майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення. Представлено узагальнювальні результати констатувального етапу експерименту, під час якого простежується негативна динаміка готовності майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ПРОВІДНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
    (2020) Зарішняк, І.М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    СКЛАДОВІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА
    (2019) Зарішняк, І.М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Соціологія та психологія
    (2017) Зарішняк, І.М.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Інформальна освіта як форма професійного розвитку викладачів
    (2019) Зарішняк, І.М.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок