Перегляд за Автор "Залужна, О. О."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументГендерні аспекти вербалізації модусів перцепції в англійськомовному YouTube дискурсі (на матеріалі відеооглядів українських страв та продуктів харчування)(Strasbourg, République française: Plateforme scientifique européenne., 2020-10-30) Залужна, О. О.; Головенько, В. В.Для лінгвістичних розвідок останніх років характерною є інтенсивна розбудова принципів антропоцентричного підходу до вивчення мовних явищ та високий ступінь дослідницької зацікавленості в гендерній парадигмі лінгвокогнітивних дослідженнях мовної свідомості. Проте, незважаючи на посилену увагу наукової спільноти до даного напряму в мовознавстві (див. роботи Т. Гомон, О. Горошко, О. Земської А. Кириліної, Т. Космеди, О. Малахової, Ю. Маслової, К. Ощепкової, Л. Ставицької та ін.), гендерні виміри мовлення дотепер потребують всебічного висвітлення та ґрунтовного висвітлення в межах вивчення розмовного Інтернет-дискурсу, що й окреслює актуальність даного дослідження. Об’єктом наукової розвідки є мовні засоби об’єктивації маскулінної та фемінної мовленнєвої поведінки носіїв англійської мови в процесі вербалізації модусів перцепції під час дегустації страв та продуктів харчування української кухні в межах розмовного Інтернет-дискурсу. Предметом дослідження виступають особливості гендерно зумовленої вербальної поведінки носіїв англійської мови в межах актуалізації результатів перцептивного процесу у віртуальному англійськомовному розмовному дискурсі. Мета роботи полягає у визначенні особливостей вживання мовних одиниць на позначення сенсорних відчуттів у межах жіночого та чоловічого мовлення задля виявлення типових рис комунікативної поведінки жінок та чоловіків на матеріалі розмовного дискурсу англійськомовного відеоблогу. Матеріалом дослідження слугують одиниці сенсорної лексики, дібрані методом суцільної вибірки з відеооглядів українських страв та продуктів харчування англійськомовними відеоблогерами США, Великобританії та Канади, розміщених на YouTube каналах.
- ДокументНАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК для самостійної роботи з дисципліни «Соціолінгвістична варіативність англійської мови» для здобувачів другого (освітньо-професійного) рівня вищої освіти спеціальності 035 Філологія спеціалізації 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська oсвітньої програми Англійська та друга іноземна мови та літератури (переклад включно)(Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2022) Залужна, О. О.Навчально-методичний посібник спрямований на керування самостійною роботою здобувачів другого (освітньо-професійного) рівня вищої освіти в рамках вивчення дисципліни за вибором здобувача вищої освіти «Соціолінгвістична варіативність англійської мови». Самостійна робота здобувачів є основною формою оволодіння навчальним матеріалом у вільний від обов’язкових навчальних занять час, яка передбачає виконання здобувачами освіти позапланових завдань під методичним керівництвом викладача, але без його / її безпосередньої участі. Метою є надання здобувачам можливості ознайомитися із різноманітністю та багатоплановістю територіальних та соціальних варіантів англійської мови (передусім Британським та Американським варіантами); отримати знання про варіативність як мовне явище і вміння орієнтуватися у різноманітних діалектних та соціолектних варіан-тах англійської мови; акцентувати увагу на соціальних відмінностях у використанні мови, характері зв’язків мови із суспільством, взаємодії мов у дво- та багатомовних суспільствах, специфіці використання англійської мови, як засобу міжнаціонального спілкування; розглянути форми свідомого впливу суспільства на мову; окреслити методи та прийоми соціолінгвістичного дослідження мови для подальшого використання у власних дослідженнях.
- ДокументНавчально-методичний посібник для самостійної роботи з дисципліни «Іноземна мова (англійська) професійного спрямування» для здобувачів третього (освітньонаукового) рівня вищої освіти(Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2020) Залужна, О. О.Навчально-методичний посібник спрямований на керування самостійною роботою здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти Донецького національного університету імені Василя Стуса в рамках вивчення дисципліни професійної та практичної підготовки «Іноземна мова (англійська) професійного спрямування». Самостійна робота здобувачів є основною формою оволодіння навчальним матеріалом у вільний від обов’язкових навчальних занять час, яка передбачає виконання аспірантом позапланових завдань під методичним керівництвом викладача, але без його / її безпосередньої участі. Метою є надання здобувачам можливості інтегрованого розвитку англійськомовної комунікативної компетенції до рівня, який забезпечує використання мови у широкому колі реальних ситуацій суспільної та академічної сфери, при домінуванні прагматичної, соціокультурної і фахово-професійної компетентності; сприяє формуванню та розвитку загальних і професійних компетентностей, а також когнітивних знань, широкої загальнокультурної ерудиції.
- ДокументСОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ І ПАРАЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ АНГЛІЙСЬКОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО СЛОГАНУ(Київ: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2021-04-02) Залужна, О. О.; Ходанович, А. Є.У збірнику матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці” розглянуто низку актуальних питань, що стосуються теорії та методології лінгвофілософських студій, філософських засад мовної освіти та лінгводидактики, нових тенденцій в перекладознавстві та формуванні іншомовної компетенції, теорії і практики наукового, технічного та художнього перекладу, перекладознавства і корпусної лінгвістики, мовних контактів у контексті глобалізаційних процесів та етнокультурних факторів міжкультурної комунікації, проблем когнітивної семантики та когнітивного синтаксису, а також сучасних проблем і перспектив лінгвопрагматики.