Перегляд за Автор "Домрачева І."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАвторські вияви прийому подвійної актуалізації у химерній прозі Євгена Гуцала.(Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2019) Андрущенко В.; Архангельська А.; Бацевич Ф.; Важеніна О.; Гарбера І.; Данилюк І.; Домрачева І.; Коваль Л.; Козлова Т.; Кондратенко Н.; Космеда Т.; Кочан І.; Кравченко Е.; Краснобаєва-Чорна Ж.; Масицька Т.; Овчаренко Н.; Островська Л.; Попович Л.; Ситар Г.Видання вміщує результати активних наукових досліджень із актуальних питань сучасного мовознавства, що опрацьовані провідними філологами Донецького національного університету імені Василя Стуса, Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», Запорізького національного університету, Одеського національного університету імені І.І. Мечникова, Львівського національного університету імені Івана Франка, Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, Чорноморського національного університету імені Петра Могили, Університету імені Адама Міцкевича в Познані, Університету ім. Ф. Палацького в Оломоуці та ін. Монографія є результатом праці колективу вітчизняних і закордонних авторів, об'єднаних спільною ідеєю представити підсумки своїх наукових досліджень.
- ДокументРобота з довідковими джерелами як складник професійної підготовки майбутніх філологів.(Умань: УДПУ, 2023) Митько Н.; Важеніна О.; Домрачева І.У статті розглянуто особливості роботи з довідковими джерелами як важливого складника професійної підготовки майбутніх філологів, описано способи реалізації такої роботи в контексті формування лексикологічних, граматичних і мовленнєвих компетентностей студентів-філологів. Звернено увагу на формування компетентностей коригування, редагування і створення власних текстів. Ці вміння і навички студенти розвивають під час виконання вправ, спрямованих на з’ясування значення слова чи правильної граматичної форми. Стилістичні вміння і навички, вироблені під час роботи з довідковими джерелами, розвивають мовленнєву культуру студента, виховують свідоме ставлення до слова.