Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Богінська І.В."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Медіація у «сірій зоні»
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2022) Богінська І.В.; Bohinska I.V.
    На основі концепції «сірої зони» оцінено потенціал посередництва як альтернативного способу управління та вирішення конфлікту. Заснована на кольорі, метафора «сірої зони» є концептуальним підґрунтям для дослідження складної природи сучасних конфліктів, які зовні нагадують ситуацію «ні війни, ні миру». Уточнено, що поширений у західній політичній науці концепт «сірої зони» походить з документів розвідувальних служб США і використовується для опису конфліктів загалом, окремих фаз конфлікту, операційного середовища або тактик, до яких вдаються учасники у різних типах конфліктів (конвенційних, гібридних тощо). Для перевірки гіпотези про неефективність медіації у «сірій зоні» було обрано конфлікт на сході України, який хоча і перетнув поріг «чорної зони» у 2014 р., але залишається фрагментом «сірої зони» у відносинах між РФ та Заходом. Наявність «сірої зони» у конфлікті на Донбасі було доведено на основі опрацьованих іншими дослідниками критеріїв, які в основному стосуються складу учасників і тактик боротьби. Встановлено, що «сіра зона» створює несприятливі умови для медіації. Показано, як учасники та їх довірені особи (проксі) можуть використовувати посередництво для контролю дій своїх супротивників і у такий спосіб підживлювати конфлікт, не перетинаючи порогу війни. Оцінка потенціалу медіації у «сірій зоні» включає поведінку учасника конфлікту (РФ), який позиціонує себе як «посередника»; особливості регіональної міжнародної організації (ОБСЄ) як медіатора; структуру (Нормандський формат, ТКГ) та інструменти посередництва; переговорні позиції учасників переговорного процесу та стан виконання досягнутих домовленостей з врегулювання. Доведено, що вирішення конфліктів «сірої зони» залежить від двосторонніх або багатосторонніх переговорів між «великими державами», які спонсорують недержавних акторів, відповідальних за основну діяльність «сірої зони» на тактичному рівні.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Посередництво як теоретико-концептуальна та інституційна опора зовнішньої політики ЄС
    (Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2021) Богінська І.В.; Bohinska I.V.
    З початку 2000-х рр. дедалі помітною ставала участь Євросоюзу у підтримці мирних процесів у міждержавних та внутрішньодержавних конфліктах по всьому світу. розуміння посередництва Євросоюзу охоплює різні типи дипломатичної практики і не обмежується лише «силовим посередництвом» високого рівня. ЄС реалізує широкий підхід до посередництва, який передбачає такі форми участі: формальне посередництво «за столом»; посередницьку підтримку у переговорах через неформальні канали зв’язку, формати консультацій, технічні консультації та двосторонню взаємодію зі сторонами конфлікту; підтримку та сприяння діалогу поза переговорами як частину мирного процесу, в тому числі у партнерстві з іншими медіаторами.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок