Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бацилєва, О.В."

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Дослідження особистісної креативності в здобувачів вищої освіти різних спеціальностей
    (2020) Пузь, І.В.; Бацилєва, О.В.; Єрмішев, О.В.
    У статті представлено результати емпіричного дослідження особистісної креативності в здобувачів вищої освіти різних спеціальностей. Здійснено теоретичний аналіз проблеми креативності, розкрито значення прояву креативності в процесі професійного становлення фахівців. Відзначено, що розвиток креативності вважається одним із першочергових завдань навчально-виховного процесу, у тому числі й у закладах вищої освіти. Проаналізовано особливості взаємозв’язку креативності з особливостями темпераменту, рисами характеру, ціннісно-смисловою сферою особистості. Зауважено, що різні спеціальності потребують від фахівців різних проявів креативності й різного рівня її розвитку, а майбутні фахівці мають різні індивідуально-психологічні характеристики, які стають підґрунтям для розвитку та реалізації креативності. Відповідно до мети роботи, здійснено емпіричне дослідження серед здобувачів вищої освіти різних спеціальностей, зокрема гуманітарного, природничого та фізико-математичного профілю, яких поділено на три групи відповідно до типу спеціальності. За допомогою методики діагностики особистісної креативності (Є. Тунік) зроблено оцінювання провідних рис творчої особистості, таких як допитливість; уява; складність і схильність до ризику. Здійснено порівняльний аналіз отриманих результатів, який показав, що характерною для більшості досліджуваних усіх спеціальностей є наявність низьких і середніх показників за досліджуваними параметрами особистісної креативності, що свідчить про недостатній рівень прояву особистісної креативності, що може бути зумовлено різного роду чинниками. Відзначено необхідність запровадження в процес професійної підготовки на етапі навчання спеціальних соціально-психологічних тренінгів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу особистості майбутніх фахівців, що, безумовно, матиме позитивне значення для їхнього подальшого особистісного та професійного становлення.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ОСОБЛИВОСТІ ГОТОВНОСТІ ДО БАТЬКІВСТВА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
    (2019) Бацилєва, О.В.; Астахов, В.М.; Пузь, І.В.
    У статті досліджуються особливості готовності до батьківства студентської молоді. Відзначено, що представники цієї вікової групи під впливом низки чинників поступово втрачають орієнтири на створення повноцінної сім’ї й народження дітей, демонструючи при цьому безвідповідальне ставлення до питань, пов’язаних із раннім початком статевого життя, відсутністю культури статевих відносин, ранньою та позашлюбною вагітністю й народженням дітей, їх подальшим розвитком і вихованням. На підставі теоретичного аналізу розкрито поняття батьківства й готовності до батьківства. Готовність до батьківства визначається не тільки фізіологічною зрілістю, а й здатністю особистості розуміти відповідність своїх дій і бажань щодо сутності батьківства загалом, яке прийнято в суспільстві, результатом чого має стати формування готовності до народження та виховання дитини. Проаналізовано процес формування готовності особистості до батьківства, визначено критерії, за якими оцінюється рівень готовності майбутніх батьків до ситуації народження й виховання дитини. Відзначено, що процес формування готовності до батьківства молоді детермінований цілою низкою чинників, провідне місце серед яких посідають індивідуально-психологічні особливості особистості, зокрема це рівень її самооцінки та домінуючий тип локус контролю, оскільки здатність адекватно себе оцінювати і брати на себе відповідальність за власні дії та вчинки має неабияке значення для формування готовності особистості взяти на себе відповідальність за належне опанування й реалізацію соціальної ролі матері або батька, а також за життя і благополуччя майбутньої дитини. На підставі результатів емпіричного дослідження виявлено, що студентська молодь, яка має екстернальний локус суб’єктивного контролю та неадекватну самооцінку з тенденцією до завищення або заниження, порівняно з молоддю з інтернальним локусом суб’єктивного контролю й адекватною самооцінкою має певні труднощі у формуванні готовності до батьківства, що виявляється в загальному низькому рівні усвідомленості батьківства, схильності до прояву авторитарної позиції щодо власної майбутньої дитини.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Прикладні аспекти психології: екологічна психологія
    (2021) Пузь, І.В.; Бацилєва, О.В.
    У навчально-методичному посібнику з дисципліни Прикладні аспекти психології: Екологічна психологія наводиться тематика лекційних та практичних занять з дисципліни, коротка теоретична довідка змісту навчальної дисципліни, теми для самостійної роботи, завдання для індивідуальної роботи, тестові завдання, питання до іспиту, критерії оцінювання, список рекомендованої літератури, глосарій основних понять з навчальної дисципліни. Рекомендований для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Психологія».
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ГОТОВНОСТІ МОЛОДІ ДО УСВІДОМЛЕНОГО БАТЬКІВСТВА
    (2018) Бацилєва, О.В.; Астахов, В.М.; Пузь, І.В.
    У статті розкривається проблема готовності молоді до усвідомленого батьківства. Визначено поняття усвідомленого батьківства, проаналізовано чинники, які впливають на процес формування готовності до усвідомленого батьківства, а також чинники, які перешкоджають процесу адекватного прийняття та реалізації батьківської ролі
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Психологічні аспекти прояву інтернет-адикції у молодіжному середовищі
    (2018) Бацилєва, О.В.; Пузь, І.В.
    У статті розкриваються психологічні аспекти прояву інтернет-адикції в молодіжному середовищі. На підставі аналізу літературних даних було проаналізовано чинники, які сприяють розвитку інтернет-адикції у молодому віці. Розкрито основні симптоми інтернет-адикції, представлено основні різновиди інтернет-адикції. За результатами проведеного емпіричного дослідження виявлено індивідуально-психологічні особливості, характерні для молоді з інтернет-адикцією.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок