Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Баглюк, Ю.Б."

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методика рейтингування кредитоспроможності та інвестиційної привабливості підприємств на основі системи Finscore
    (2017) Баглюк, Ю.Б.; Баландіна, К.М.
    У статті проаналізовано проблему визначення практичних аспектів рейтингування підприємства на основіоцінки показників кредитоспроможності та інвестиційної привабливості. Визначено, що врахування галузевої приналежності суб’єкта господарювання є суттєвим в оцінці реального фінансово-господарського стану потенційного боржника або об’єкту інвестицій. Обґрунтовано, що для мінімізації кредитного ризику необхідно враховувати, окрім фінансових показників діяльності підприємства, галузеву специфіку, економічне, політичне та соціальне середовище суб’єкта господарювання. Запропоновано та виконано рейтингування ПАТ «Вінницька кондитерська фабрика» через порівняння фінансових показників із показниками підприємств-конкурентів та оцінку галузевих особливостей кондитерського ринку.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Модель McKinsey 7-S як інструмент оцінювання конкурентоспроможності підприємства
    (2018) Баглюк, Ю.Б.; Шевчук, О.Ю.
    У даній роботі розглянуто теоретичні та прикладні аспекти застосування моделі McKinsey 7-S для оцінювання готовності підприємства ПрАТ «Чумак» до змін та подальшого стратегічного розвитку. На сьогоднішній день нестабільність зовнішнього середовища чинить безперервний вплив на підприємство, та саме внутрішнє середовище підприємства буде відігравати важливу роль у готовності підприємства до змін у відповідь на їх дію. Саме тому одним із сучасних інструментів дослідження аспектів внутрішнього середовища є модель McKinsey 7-S. Займаючись дослідженням внутрішнього середовища підприємства, модель McKinsey 7-S дозволить менеджерам в загальному оцінити рівень ефективності їх функціонування та готовності до змін, а також прийняти зважені рішення щодо управління потенційними ризиками та витратами, що супроводжують необхідні зміни. Модель McKinsey 7-S призначена для виявлення протиріч в роботі компанії і налагодження бізнес-процесів. Взаємодія всередині компанії - це запорука успіху, стратегія не може суперечити системі цінностей, а стиль відносин впливає на склад персоналу. У статті оцінено конкурентоспроможність підприємства, виявлено основні недоліки в управлінні компанією та надані рекомендації щодо їх усунення.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Повышение роли инновационных малых предприятий в формировании конкурентной среды потребительского рынка Азербайджана
    (2017) Баглюк, Ю.Б.
    Цель статьи – изучить повышение роли инновационных малых предприятий в формировании конкурентной среды потребительского рынка Азербайджана. Методика исследования. Решение задач, поставленных в статье, осуществлено с помощью таких общенаучных и специальных методов исследования: анализа и синтеза, систематизации и синтеза, диалектического подхода. Результаты. В статье проанализировано нынешнее состояние, особенности и тенденции развития малого предпринимательства на потре-бительском рынке Азербайджана. Изучено влияние процессов глобализации, интеграции на экономическую деятельность предпринимательских структур. Практическое значение ре-зультатов исследования. В статье даны рекомендации по повышению эффективности инновационной деятельности малых предприятий потребительского рынка.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Стратегії розвитку провідних операторів мобільного зв’язку України
    (2018) Баглюк, Ю.Б.
    Статтю присвячено використанню методу SPACE-аналізу (Strategic Position and Action Evaluation) для визначення стратегій розвитку провідних мобільних операторів зв’язку України, що дозволяють зберегти та зміцнити їх конкурентні переваги . Сформовано групи критеріїв оцінки діяльності операторів мобільного зв’язку України. Окреслено проблеми, пов’язані з труднощами використання інформації з відкритих джерел, яку компанії надають на свій розсуд . На основі обраних показників та проведених розрахунків визначено типи стратегій для аналізованих компаній.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок