Перегляд за Автор "Іщук, Н."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументLinguistic aspects of advertising slogans(2020) Іщук, Н.; Свіргун, А.У статті розглядається використання лінгвістичних аспектів в англійських рекламних слоганах. Матеріалом для дослідження є корпус із понад 200 англомовних слоганів комерційної реклами, вибірково відібраних з Інтернет-джерел. Результати показують, що найбільш популярними лінгвістичними засобами проаналізованих рекламних слоганів є імперативні речення, ритм, еліпсис, персоніфікація, асонанс та метафора.
- ДокументPromoting critical thinking in teaching esp to first-year university students(2018) Іщук, Н.; Джиджора, Л.Досліджено технологію розвитку критичного мислення під час вивчення англійської мови професійного спрямування та вплив завдань на розвиток критичного мислення на соціальну, психологічну та дидактичну адаптацію студентів першого курсу вищих закладів освіти. Проаналізовано різні методи та способи розвитку критичного мислення у студентів. Наведено докази ефективності завдань на розвиток критичного мислення за матеріалами навчального посібника з АМПС “Socialising in Academic and Professional Environments”.