Логотип репозиторію
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Polski
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Іваненко, Л. М."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    ЛОГІСТИКА ОСТАННЬОЇ МИЛІ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ
    (Львів: ЛЕФ (ГО «Львівська економічна фундація»), 2021) Іваненко, Л. М.
    З появою електронної комерції індустрія роздрібної торгівлі стрімко розвивається і багато гравців сфери ритейлу намагаються продавати свої товари в Інтернеті. Для задоволення потреб ринку та досягнення прибуткової стійкості підприємства, що реалізує будь- які товари, управління ланцюгами поставок є єдиним виходом. Ключем є ефективне управління життєвим циклом продукту й структурування потоку продуктів за допомогою індивідуальних логістичних рішень для електронної комерції. Отже, зростання електронної торгівлі спонукає інтернет-ритейлерів розширяти асортимент послуг з виконання замовлень клієнтів і здійснювати пошук ефективних методів для масштабування та оптимізації бізнесу.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    МАРКЕТИНГ Навчальний посібник
    (Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2022) Іваненко, Л. М.; Боєнко, О. Ю.
    У навчальному посібнику відповідно до робочої навчальної програми освітньої компо-ненти «Маркетинг» розглянуто теоретичні, практичні та методичні основи маркетингу – сучасної концепції управління діяльністю компаній. Лаконічно і доступно викладено най-важливіші аспекти теорії маркетингу й розвитку світової маркетингової думки, надано характеристику базовим категоріям маркетингової діяльності. Особливу увагу приділено аналізу ринкових можливостей фірми, функціонуванню комплексу маркетингу, викорис-танню маркетингового інструментарію у різних сферах практичного господарювання компанії. Розкрито взаємозв’язок маркетингу із суміжними дисциплінами та еволюцію лі-терних концепцій комплексу маркетингу, надано рекомендації щодо проведення маркети-нгових досліджень, формування конкурентоздатного товарного асортименту, ефективної цінової політики, організації розподілу продукції та просування її на ринок. Розкрито фор-ми й методи організації маркетингу на підприємстві. Для студентів, що навчаються за економічними та управлінськими спеціальностями, аспірантів, викладачів, економістів, менеджерів усіх рівнів, а також для тих, хто цікавить-ся сучасною маркетинговою теорією та практикою.

DSpace software and Vasyl' Stus Donetsk National University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок