Перегляд за Автор "ІВАНЕНКО, Л. М."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ СЦЕНАРІЇВ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ(Дніпро: НО «Перспектива», 2021) ІВАНЕНКО, Л. М.У збірнику представлені матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Економічний і соціальний розвиток регіонів та держави». Розглядаються загальні питання економічної теорії, фінансів та страхування, банківської справи, міжнародної економіки, менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності. Призначений для науковців, практиків, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей, а також для широкого кола читачів.
- ДокументЗВОРОТНА ЛОГІСТИКА У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЛАНЦЮГА ПОСТАВОК(Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022-10) ІВАНЕНКО, Л. М.Традиційний процес ланцюга поставки товару завершується його покупкою та доставкою кінцевим споживачам. В епоху електронної комерції цей процес характеризується постійно зростаючою швидкістю. Наприклад, Amazon здійснює понад трьох мільйонів відправлень товарів із сайту компанії щодня. Але поряд зі стрімким зростанням обсягів поставки продукції водночас спостерігається і збільшення обсягів повернення товарів покупцями, що призводить до відпо- відного тиску на ланцюги поставок. За оцінками більшості експертів, клієнти повертають понад 30% продукції, що були замовлені онлайн.